هواوی

منتظر میان‌رده دیگری از هواوی باشید؛ آنر 7C در دیتابیس TENNA رویت شد

ظاهرا توجه هواوی به بازار میان‌رده‌ها بیش از دیگر قسمت‌ها بوده و یکی دیگر از میان‌رده‌های این کمپانی که نام آن را آنر 7C اعلام کردند آماده عرضه شده است.

دیوایس مورد نظر با کسب مجوزهای لازم TENNA راهی تا معرفی و عرضه به بازارها پیش روی خود نمی‌بیند. تنا در صفحه مربوط به آنر 7C بیش‌تر اطلاعات مربوط به مشخصات آن را فاش کرده است. تراشه هشت هسته‌‌ای با حداکثر فرکانس 1.8 گیگاهرتز، دوربین دوگانه و طراحی به‌روز از مهم‌ترین نکات قابل توجه در مورد میان‌رده جدید زیر برند آنر است.

آن‌طور که تنا مشخص کرده، گوشی آنر 7C به یک نمایشگر 6 اینچی FullView مجهز شده که از رزولوشن 1440 در 720 پیکسل (اچ‌دی پلاس) بهره‌مند است. ابعاد آنر 7C به ترتیب 158.3 میلی‌متر برای طول، 76.7 میلی‌متر برای عرض و 7.8 میلی‌متر برای ضخامت اعلام شده است. یک باتری 2900 میلی‌آمپر ساعتی نیز وظیفه تامین انرژی این هندست 164 گرمی را بر عهده خواهد داشت.

این دیوایس با دو شماره مدل مختلف LND-TL30 و LND-TL40 به ثبت رسیده که تنها تفاوت بین این دو در مقدار حافظه رم است. هر دو مدل از 32 گیگابایت حافظه داخلی برخوردار هستند اما یکی دارای 3 گیگابایت رم و دیگری مجهز به 4 گیگابایت حافظه رم است. خوشبختانه با تعبیه درگاه کارت حافظه در این گجت، کاربران آن قادرند که حجم فضای ذخیره‌سازی را به مقدار زیادی افزایش دهند.

همان‌گونه که در تصاویر مشخص است، مانند دیگر محصولات اخیر آنر هیچ اثری از دکمه هوم در زیر نمایشگر وجود ندارد. این بدان معناست که باز هم شاهد قرارگیری حسگر اثر انگشت در پنل پشتی خواهیم بود. در این پنل دوربین دوگانه‌ای وجود دارد که سنسورهای آن 20 و 13 مگاپیکسلی است. ثبت تصاویر سلفی را نیز یک دوربین 8 مگاپیکسلی به انجام می‌رساند.

احتمالا اندروید 8 اوریو با رابط کاربری اختصاصی EMUI 8.0 از ابتدا در این میان‌رده حضور خواهد داشت. انتظار داریم که آنر 7C در رنگ‌های آبی، مشکی و طلایی عرضه شود. از آن‌جایی که گوشی آنر 6C با قیمت 229 یورو وارد بازارها شد بنابراین پیش‌بینی می‌کنیم محصول جدید آنر نیز قیمتی نزدیک به نسل پیشین داشته باشد.

3 در مورد “منتظر میان‌رده دیگری از هواوی باشید؛ آنر 7C در دیتابیس TENNA رویت شد”

  1. تو گوشی های اندرویدی فقط نوکیا خوبه بقیشون مفت نمی ارزه حتی سامسونگ با اون همه ادعاش که فک میکنه غول تکنولوژیه

  2. مثل نقل نبات گوشی تولید میکنه میده بیرون بعد فکر پشتیبانی و اپدیت ایناهم هست یا نه؟؟هرچیزی حد حدودی داره هواوی دیگه شورش در اورده

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH