موتو G6 در گیک‌بنچ رویت شد؛ چیپست اسنپدارگون 450، اندروید 8 و 3 گیگابایت رم

لنوو و نام تجاری زیر مجموعه‌اش یعنی موتورولا، در سال جاری میلادی از چند تلفن‌همراه جدید رونمایی خواهند کرد. این مدل‌ها در تمامی رده‌ها از جمله پرچم‌دار، میان‌رده و اسمارت‌فون‌های اقتصادی را شامل می‌شود. خانواده Z موتورولا اسمارت‌فون‌های پرچم‌دار این کمپانی را در بر می‌گیرد، خانواده G مربوط به اسمارت‌فون‌های میان رده و خانواده E هندست‌های ارزان قیمت و اقتصادی را شامل خواهد شد.

مدل‌های 2018 خانواده G با دو نام موتو G6 و G6 Play معرفی و روانه بازار خواهند شد. به‌تازگی اطلاعاتی از موتو G6 در وب‌سایت گیک‌بنچ منتشر شده است که میان‌رده بودن آن را به اثبات می‌رساند. با این حال برخی مشخصات این اسمارت‌فون قابل توجه هستند که از جمله آن‌ها می‌توان به چیپست اسنپدارگون 450، رم سه گیگابایتی و اندروید 8 اوریو اشاره کرد. چیپست اسنپدارگون 450 سال گذشته توسط کوالکام معرفی شد، این چیپست بر پایه معماری 14 نانومتری توسعه یافته است تا کاربر بتواند تجربه‌ای مشابه با گوشی‌های حرفه‌ای و بالارده را بدون نیاز به مصرف باتری زیاد، داشته باشد. نمره‌های کسب شده توسط اسنپدارگون 450 به طرز قابل توجهی بیش‌تر از اسنپدارگون 439 است. در این بنچمارک می‌توانیم کسب امتیاز 709 در بخش پردازش تک هسته‌ای و 3583 در بخش پردازش با چند هسته را شاهد باشیم. این درحالی است که موتو G6 Play نیز که اخیرا در گیک‌بنچ رویت شده است و از چیپست اسنپدارگون 430 استفاده می‌کند، امتیاز 472 را در بخش پردازش تک هسته‌ای و 1801 را در بخش پردازش چند هسته‌ای کسب کرده است.

به این ترتیب می‌توان G6 را یک پله بالاتر از G6 Play دانست. از دیگر مشخصات این هندست می‌توان به استفاده از NFC و هم‌چنین باتری 3000 میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد. این اسمارت‌فون از سنسوری دوگانه استفاده می‌کند که سنسور دوم به کار رفته در آن به احتمال قوی از نوع Boehner خواهد بود. موتو G6 در اوایل دومین فصل سال 2018 عرضه خواهد شد و حدودا 234 دلار قیمت خواهد داشت.

4 در مورد “موتو G6 در گیک‌بنچ رویت شد؛ چیپست اسنپدارگون 450، اندروید 8 و 3 گیگابایت رم”

      1. مهدی حاجیان

        واااای اخه دختر رو چه به این چیزا????????????
        دقت کنی گوشی پایین رده هست از سرشم زیاده مگه پرچمداره رم ۸ بزاره؟؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH