لیست احتمالی دستگاه‌های مجهز به اسنپدراگون 845 و زمان عرضه آنها منتشر شد

شرکت کوالکام در ماه نوامبر گذشته از پردازنده جدید خود، اسنپدراگون 845 رونمایی کرد و امسال این پرچم‌دار توسط بسیاری از تولید‌کنندگان بزرگ مورد استفاده قرار گرفت.

لیست برخی از مدل‌هایی که از این پردازنده بهره گرفته‌اند مشخص شده بود و در وبسایت Weibo، لیست برخی دیگر از مدل‌ها نیز که احتمال دارد از پردازنده اسنپدراگون 845 استفاده کنند، منتشر شده است. نکته جالب در این لیست منتشره، اعلام تاریخ عرضه هر کدام از مدل‌های مختلف پرچم‌دار حاضر در لیست موجود است.

در بالای لیست نام گوشی‌های گلکسی S9 و S9 پلاس سامسونگ به چشم می‌خورد که در ماه فوریه عرضه خواهند شد. با اینکه این مورد هم‌اکنون تایید شده است اما طبق این لیست گوشی‌های ال‌جی G7 و G7 پلاس نیز در همین ماه فوریه روانه بازار خواهند شد. گوشی دیگری که در این لیست احتمال استفاده از پردازنده اسنپدراگون 845 در آن داده شده، گوشی شیائومی MI 7 است و اعلام شده که در ماه آوریل شاهد عرضه آن خواهیم بود. همچنین در ماه مه نیز احتمالا شاهد ارایه گوشی HTC U12 خواهیم بود که در حال پیوستن به جمع مدل‌های استفاده کننده از قدرت اسنپدراگون 845 است. به علاوه در انتهای این لیست نیز اشاره شده که در ماه ژوئن سه مدل دیگر شامل OnePlus 6،  سونی اکسپریا XZ پرو و ZTE Nubia Z18 عرضه خواهند شد.

همچنین پیشنهاد شده است که به این لیست منتشر شده باید گوشی نوکیا 10 را نیز افزود که در ماه آگوست خواهد آمد و به دنبال آن از دیگر پرچم‌دار سامسونگ یعنی گلکسی نوت 9 باید نام برد که از پردازنده اسنپدراگون 845 استفاده خواهد کرد و در ماه سپتامبر عرضه خواهد شد. انتظار می‌رود گوشی‌های شیائومی Mi Mix 3  و ال‌جی V40 نیز در همین ماه به بازار بیایند.

حتی ماه نوامبر نیز خالی نمانده است و هنوز برخی مدل‌ها که از اسنپدراگون 845 بهره خواهند برد، در این ماه ارایه می‌شوند که از آن جمله می‌توان به گوگل پیکسل 3 و پیکسل 3 ایکس ال، Nubia Z18s، اکسپریا XZ 2 و HTC U12 پلاس اشاره کرد. موتورولا نیز از قافله عقب نخواهد ماند و با موتو‌ Z 2019 به این قطار خواهد رسید. در پایان نیز برای ماه دسامبر گوشی‌هایOnePlus 6T  و سامسونگ  W2019 قرار گرفته‌اند.

البته در هر صورت چندان نمی‌توان به مدل‌های موجود در این لیست و جدول زمان بندی آن اعتماد کرد اما قطعا امسال، دیر یا زود، ما شاهد رونمایی از مدل‌های بسیاری با پردازنده اسنپدراگون 845 خواهیم بود

3 در مورد “لیست احتمالی دستگاه‌های مجهز به اسنپدراگون 845 و زمان عرضه آنها منتشر شد”

  1. مهدی حاجیان

    جدا از این بحث پردازنده های اگزینوس سامسونگ عجیب پیشرفت کردن و توی بنچ مارک های اخیر اگزینوس سری ۹ از اسنپ ۸۴۵ هم قوی تر بوده و این خودش یعنی قدرت

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH