هواوی رسما وجود هندستی با نام P20 را تایید کرد

در رویداد MWC 2018 شاهد رونمایی از گوشی‌ها، گجت‌ها و تکنولوژی‌های جدیدی هستیم و کلیه نام‌ها و شرکت‌های بزرگ شامل هواوی در این مراسم حضور خواهند داشت. متاسفانه این تولیدکننده چینی پرچم‌دار جدیدی را معرفی نخواهند کرد؛ زیرا روز 27 مارس به عنوان زمان عرضه این محصول اعلام شده است. کمپانی هواوی یک ویدیوی تبلیغاتی را برای این رویداد ارسال نموده که عملا وجود هندستی با نام هواوی P20 را تایید می‌کند.

 

این ویدیوی کوتاه 7 ثانیه‌ای مجددا یک پیکره‌بندی 3 دوربینه را در کنار 3 حلقه همراه با حروف اضافی در کلمه mooore به نمایش گذاشته است. اگرچه این اطلاعات در تناقض با آخرین فهرست وب‌سایت TENAA است که از وجود دوربینی دوگانه با آرایش عمودی حکایت دارد.

بایستی تا ماه آینده منتظر بمانیم و ببینیم که آیا هواوی قصد عرضه گوشی با 3 دوربین را دارد یا این تنها یک ترفند بازاریابی برای یک به‌روزرسانی نرم‌افزاری است.

با احتمال فراوان هواوی P20 مجهز به تراشه مبتنی بر هوش مصنوعی کایرین 970 ساخت های‌سیلیکون است و سیستم‌عامل اندروید اوریو را به همراه رابط کاربری EMUI 8 اجرا خواهد کرد. همچنین با اطمینان می‌توان گفت که بیش از یک مدل گوشی P20 به بازار عرضه خواهد شد. اکنون شایعاتی پیرامون مشخصات نسخه بزرگ‌تر پلاس به گوش رسیده و تصاویر متحرکی از مدل P20 لایت نیز مشاهده شده است.

3 در مورد “هواوی رسما وجود هندستی با نام P20 را تایید کرد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH