ویندوز فون با دریافت این‌ به‌روزرسانی، فوق‌العاده‌تر خواهد شد!

ویندوز فون با دریافت این‌ به‌روزرسانی، فوق‌العاده‌تر خواهد شد!

کمپانی مایکروسافت، سرانجام به‌روزرسانی  GDR3  را برای پلت‌فرم ویندوز فون 8 خود، معرفی کرد. عرضه این به‌روزرسانی از هفته‌های آینده شروع می‌شود و امکان دارد تا چند ماه، به طول بی‌انجامد. هنوز درباره شرایط دریافت این به‌روزرسانی برای تلفن‌های همراه با ویندوز فون 8، چیزی نمی‌دانیم اما احتمالا رنج گران‌قیمت محصولات لومیای نوکیا و محصولات خاص اچ‌تی‌سی از جمله HTC 8X و 8S مستعد دریافت این به‌روزرسانی خواهند بود.

به‌روزرسانی GDR3 ویژگی‌های بسیار هیجان انگیزی را برای ویندوز فون 8 به ارمغان می‌آورد؛ پشتیبانی از صفحه نمایش‌های بزرگ 5 و 6 اینچی با رزولوشن تصویر حداکثری 1080*1920 پیکسلی یکی از ویژگی‌هایی است که در ویندوز فون 8 طی انجام این به‌روزرسانی، گنجانده خواهد شد. با توجه به نوآوری‌هایی که مایکروسافت در این به‌روزرسانی آورده ، احتمالا به‌زودی محصولاتی را با پلت‌فرم ویندوز فون 8 و پردازنده‌های فوق العاده هیجان انگیز کوالکام Snapdragon سری 800، مشاهده خواهیم کرد!

ویندوز فون با دریافت این‌ به‌روزرسانی، فوق‌العاده‌تر خواهد شد!

با به‌روز کردن ابزار ویندوزی خود به این بسته به‌روزرسانی، در هر خط افقی می‌توانید 6 کاشی زنده داشته باشید. همچنین می‌توانید برنامه‌ها را در محیط  task switcher با لمس علامت ضربدر کوچک آن‌ها، بسته نگه دارید.

حالت ” Driving Mode” جدیدی با دریافت این به‌روزرسانی مشاهده خواهید کرد که گزینه‌های شخصی سازی بیش‌تری را با دستور العمل‌های ناوبری شما، در اختیارتان قرار می‌دهد. آهنگ‌های سفارشی نیز در این‌ به‌روزرسانی برای پیام‌های فوری، ایمیل، پست‌های صوتی و یادآور (reminder) در دسترس خواهند بود. ویژگی تازه‌ای با نام “screen orientation ” به صفحه قفل ویندوز فون نسل 8، اضافه شده است که می‌تواند ویندوز فون را به یک تجربه دوست داشتنی تبدیل سازد!

 

1 در مورد “ویندوز فون با دریافت این‌ به‌روزرسانی، فوق‌العاده‌تر خواهد شد!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH