قیمت‌ گلکسی S9 و S9 پلاس مشخص شد: نسخه پلاس قیمتی نزدیک به گلکسی‌نوت 8 دارد!

اطلاعات تایید نشده در مورد قیمت‌گذاری اسمارت‌فون‌های گلکسی S9 و گلکسی S9 پلاس، افزایش قیمت این هندست‌ها را نشان می‌دهد. یادداشتی به زبان اسپانیایی قیمت‌گذاری و حتی جزئیات مربوط به دوربین جدید این دستگاه‌ها را تایید می‌نماید.

گلکسی S9 قیمتی معادل 850 یورو خواهد داشت و گلکسی S9 پلاس نیز با قیمت 1000 یورو به فروش می‌رسد. در این مورد نمی‌توان کمکی ارایه داد اما احتمالا از خود خواهید پرسید که قیمت‌گذاری گوشی گلکسی‌نوت 9 به چه ترتیب است. گوشی فعلی گلکسی‌نوت 8 با قیمت 1000 یورو عرضه شده بود. همچنین شکاف قیمتی میان نسخه پلاس با نسخه معمولی نیز به 150 یورو افزایش خواهد یافت (با در نظر گرفتن اختلاف قیمت 100 یورویی، این 2 دستگاه به ترتیب 800 و 900 یورو قیمت دارند).

برگه‌ای که اطلاعات قیمتی گوشی‌های گلکسی S9 و گلکسی S9 پلاس سامسونگ را نمایش می‌دهد

همچنین به خاطر داشته باشید که قابلیت فیلمبرداری اسلوموشن ادعا می‌کند که قادر به ضبط ویدیوها با سرعت 900 و نه 480 فریم برثانیه است. احتمالا مشابه با دوربین Motion Eye شرکت سونی، نرخ فیلمبرداری این دوربین نیز برابر با 960 فریم برثانیه خواهد بود. همچنین این برگه وجود مشخصه گشودگی دیافراگم متغیر که از f/1.5 آغاز می‌شود را تایید می‌کند.

شایعات اخیر نشان می‌دهند که پس از برگزاری رویداد معرفی این پرچم‌داران به‌زودی دوره کوتاه مدت پیش‌سفارش آن‌ها آغاز خواهد شد و سپس اسمارت‌فون‌های سری گلکسی S9 به فروش می‌رسند. بنابراین در صورتی که مایل به تصاحب یکی از دستگاه‌های مذکور هستید، بایستی بدانید که فرصت چندانی در اختیار نخواهید داشت.

6 در مورد “قیمت‌ گلکسی S9 و S9 پلاس مشخص شد: نسخه پلاس قیمتی نزدیک به گلکسی‌نوت 8 دارد!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH