هواوی از مودم 5G در MWC 2018 رونمایی کرد

هواوی خبر حرکت به سوی مرحله بعدی دنیای 5G را با رونمایی از اولین مودم 5G اعلام نمود. شرکت از اولین مودم 5G با نام Balong 5G01، امروز در کنگره جهانی موبایل بارسلونا (MWC 2018) رونمایی کرد و این حرکت را اولین گام به سوی توسعه تجاری‌سازی 5G تا پایان سال 2018 عنوان نمود.

مدیر عامل هواوی، Richard Yu، اعلام کرده است که اکنون شرکت با بیش از سی اپراتور بزرگ خدمات موبایلی در سراسر دنیا از جمله BT،EE و Vodafone در انگلستان، در حال کار و تحقیق بر روی 5G هستند.

جهشی به جلو

همچنین هواوی اعلام کرده است تاکنون برای پشتیبانی از این امر بیش از 600 میلیون دلار هزینه صرف تحقیقات 5G نموده است. این شرکت همچنین از یک اتصال 5G CPE sporting dual 4G/5G رونمایی نمود که شبکه‌های پر‌سرعت‌تر را بیشتر از هر زمانی به واقعیت نزدیک‌ می‌سازد. هواوی ادعا کرده است که دستگاه CPE هم اکنون قادر است با سرعتی برابر با دو گیگابایت اقدام به دانلود نماید. یعنی بیست برابر بیشتر از شبکه‌های فیبری 100 مگابایتی کنونی!

این دستگاه به هر دو حالت داخلی و بیرونی قابل استفاده است که در این صورت با کمک هواوی، ما باید به زودی به توسعه و حرکت به سوی ایجاد شهر‌های هوشمند و اینترنت اشیا امیدوار شویم. یو همچنین ابراز داشت که:

” فناوری 5G، پی‌ریزی ما برای یک جهش به سوی هوشمند سازی دنیای‌مان است. دنیایی که در آن مردم، وسایل نقلیه، دستگاه‌ها و خانه‌ها همگی متصل هستند و به توانایی‌ها، بینش‌ها و تجارب جدیدی دست‌ خواهیم یافت. از اتصال خودروها و خانه‌های هوشمند گرفته تا AR/VR و ویدیو‌های هلو‌گرامی، ما متعهد خواهیم بود که اکوسیستم 5G بالغ و کاملی را توسعه دهیم تا مشتریان از مزایای یک دنیای متصل واقعی بهره ببرند به طوری که شیوه‌های ارتباط و اشتراک گذاری را دچار تحول و دگرگونی خواهیم کرد.”

MWC یا کنگره جهانی موبایل که بزرگترین رویداد در زمینه صعنت موبایل محسوب می‌شود، پر از هزاران نوآوری در دنیای موبایل، تبلت، گجت‌های پوشیدی و دیگر محصولات مرتبط است.

2 در مورد “هواوی از مودم 5G در MWC 2018 رونمایی کرد”

  1. کاشکی اینترنت 5Gواقعی بیاد تو ایران …اگه نیاد واقعا بیاد به چشم یه کشور عقب مونده به ایران نگاه کرد که ساده ترین تکنولوژی رو با سرعت بالا هنوز تو کشورش نداره

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH