صحبت‌های جالب مدیر سامسونگ در رابطه با گوشی انعطاف‌پذیر گلکسی X

در این روزها کسی نمی‌تواند سامسونگ را متهم به مخفی‌کاری کند. این شرکت به تازگی از آخرین پرچم‌داران خود به صورت رسمی رونمایی کرد و حالا نوبت به محصول جذاب و پر حاشیه آنها یعنی گلکسی X،‌ گوشی انعطاف‌پذیر سامسونگ رسیده است.

پیش از این شایعاتی منتشر شده بود که گفته می‌شد این گوشی در ماه نوامبر به تولید انبوه خواهد رسید و در سال 2019 نیز به صورت رسمی عرضه خواهد شد. ماه گذشته در نمایشگاه CES تقریبا یک نسخه پایان یافته گلکسی X‌ به بازیگران اصلی صنعت تولید گوشی‌های هوشمند نشان داده شد.

سامسونگ به احتمال فراوان در ابتدا نسخه‌ای از این گوشی را ارایه خواهد کرد که به سمت داخل خم می‌شود. مدلی که به سمت خارج خم می‌شود،‌ در آینده عرضه خواهد شد. این مدل نیازمند صفحه نمایشی با انعطاف‌پذیری بیشتر نسبت به نسخه اول خواهد بود. آن نسخه از گلکسی X که در وگاس به نمایش درآمده بود،‌ دارای صفحه نمایش 7.3 اینچی بود.

بر اساس گزارشی که به تازگی منتشر شده است،‌ مدیر اجرایی سامسونگ DJ Koh،‌ نگران آن است که این گوشی مورد باور عمومی مردم قرار نگیرد و آنها گوشی خم‌شدنی را به نحوی تقلبی یا دروغین بدانند. وی در همین خصوص بیان کرده است:

من نیاز به اطمینان دارم که وقتی رسته جدیدی از محصولات را تولید می‌کنیم،‌ آماده عرضه بهترین تجربه کاری برای کاربر خویش هستیم.

کوه در حالی این صحبت‌ها را بیان کرده که اطلاعات جدیدی از این گوشی مورد انتظار فاش نکرده و تنها قول داده است به هنگام رونمایی از گلکسی X، یا هر نامی که بر روی این محصول خواهند گذاشت،‌ از انتشار هیچ‌گونه اطلاعاتی دریغ نخواهد کرد.

گفتنی است سامسونگ تنها شرکتی نیست که در حال حاضر در حال کار بر روی گوشی‌های خم‌شدنی است. بر اساس اطلاعات منتشر شده از پتنت‌های ثبت شده،‌ مایکروسافت نیز در حال تولید یک گوشی یا تبلت خم‌شدنی با اسم رمز Andromeda است. با توجه به سکوت خبری حاکم در ردموند،‌ هنوز اطلاعاتی از تاریخ انتشار یا مرحله تولید محصول جدید مایکروسافت در دست نیست.

2 در مورد “صحبت‌های جالب مدیر سامسونگ در رابطه با گوشی انعطاف‌پذیر گلکسی X”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH