منتظر یک گوشی جنجالی از اپل باشید؛ آیفون X پلاس در راه است!

ماه سپتامبر گذشته بود که اپل از گوشی آیفون X به عنوان یک گوشی خاص رونمایی کرد. این محصول یک برگ برنده محسوب می‌شد؛ تا اینکه اپل تصمیم گرفت که تا پایان سال 2018، آن را از دور خارج کند.

اکنون بلومبرگ ادعا کرده که آخرین اطلاعات حاکی از آن است که طی ماه‌های آینده احتمالا آیفون X پلاس جایگزین گوشی آیفون X موجود خواهد شد. با این حال این تنها یکی از سه دستگاهی است که اپل قصد دارد در سال جاری از آن‌ها رونمایی کند.

به گفته بلومبرگ، آیفون X پلاس به عنوان برادر بزرگ‌تر آیفون X با صفحه نمایش 6.5 اینچی به بازار عرضه خواهد شد. با این حال به لطف ویژگی صفحه نمایش لبه به لبه دستگاه دارای همان ابعاد خواهد بود. همچنین هر سه آیفون، دارای دوربین TrueDepth برای استفاده قابلیت تشخیص چهره خواهند بود. به علاوه گوشی آیفون X پلاس ممکن است دارای آپشن دو سیم‌کارت نیز باشد.

این شرکت همچنین قصد دارد به همراه این سه گوشی، از یک نوع گوشی ارزان قیمت که دارای تمامی قابلیت‌های آیفون X هست به نام آیفون 5C نیز رونمایی کند. اما این گوشی به جای صفحه نمایش اولد، دارای صفحه نمایش LCD خواهد بود.

اپل قطعا با عرضه این آیفون‌های جدید تکانی خواهد خورد و می‌تواند با عرضه گوشی‌های گلکسی S9 و S9 پلاس به بهبود وضعیت فعلی شرکت امیدوار باشد. با این وجود شرکت اپل باید کمی در مورد قیمت سیب‌هایش دقت کند و استراتژی‌های قیمت‌گذاری انواع ارزان‌تر را بهتر انجام دهد.

2 در مورد “منتظر یک گوشی جنجالی از اپل باشید؛ آیفون X پلاس در راه است!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH