ADSL های‌وب

کدام سرویس اینترنت ADSL های‌وب مناسب است؟ + لیست قیمت 97

یکی از دغدغه‌های این روزهای مردم ایران که تا همین چند سال گذشته بیش از دغدغه، یک شوخی به نظر می‌رسید، خرید اینترنت پرسرعت است که با وجود شرکت‌های مختلف ارایه دهنده آن، انتخاب سرویس دهنده مناسب برای آن‌ها به یک دغدغه بسیار بزرگ تبدیل شده است.

ما در آی‌تی‌رسان تصمیم گرفتیم از این به بعد به معرفی سرویس‌های مختلف شرکت‌های ارایه‌دهنده اینترنت پرسرعت بپردازیم که در چهارمین گزارش از این سری گزارش‌ها به لیست قیمت اینترنت شرکت های‌وب می‌پردازیم.

شرکت های‌وب یکی از شرکت‌های تازه وارد نسبت به شرکت‌هایی همچون شاتل، آسیاتک و پارس آنلاین است اما توانسته در چند سال فعالیت خود سهم خوبی از بازار را کسب کند و سال گذشته نیز توانست شرکت پارس آنلاین را خریداری کرده و مقدمات حضور خود را در بورس فراهم کند.

این شرکت ارایه‌دهنده اینترنت پرسرعت ADSL که مجری طرح اینترنت 4G روستایی نیز هست، در بخش اینترنت پرسرعت خانگی خدمات متنوعی ارایه می‌دهد که با توجه به تصویب طرح اینترنت غیرحجمی توسط وزارت ارتباطات، این شرکت نیز بسته‌های اینترنتی خود را با این مصوبه هماهنگ کرده و بسته‌های خوبی را به کاربرانش ارایه می‌دهد.

از نکات قابل ذکر برای سرویس‌های اینترنت پرسرعت های‌وب می‌توان به یک به چهار بودن اینترنت بین‌الملل و اینترنت داخلی این شرکت اشاره کرد. این قانون بدین معنی است که به طور مثال اگر شما سرویس 500 گیگابایت را داشته باشید، می‌توانید تمام ترافیک را برای سرویس‌های داخلی استفاده کرده و در این صورت می‌توانید 2000 گیگابایت ترافیک مصرف کنید. همچنین امکان استفاده ترکیبی وجود دارد.

بازه اول ارایه شده توسط های‌وب، دوره یک‌ماهه است.

اینترنت یکماهه های وب

بیشترین مبلغ پرداختی برای هر گیگابایت ترافیک در این طرح چیزی در حدود 1000 تومان در پکیج 512 کیوبیت این شرکت است. کمترین مبلغ پرداختی نیز حدود 160 تومان در طرح 16 مگابیت این شرکت است. لازم به ذکر است که طرح 512 این شرکت، یکی از گرانترین سرویس‌های یک‌ماهه در بین شرکت‌های ارایه دهنده اینترنت پرسرعت خانگی محسوب می‌شود.

سرویس‌های بعدی اینترنت پرسرعت های‌وب به صورت دوره 3 ماهه است.

اینترنت سه ماهه های وب

در این دوره سه ماهه نیز بیشترین مبلغ پرداختی برای هر گیگابایت ترافیک متعلق به سرویس 512 کیلوبیت بوده که هر گیگابایت در این پکیج، حدود 1000 تومان است. کمترین مبلغ پرداختی برای هر گیگابایت ترافیک نیز متعلق به سرویس 16 مگابیت این شرکت است و چیزی در حدود 134 تومان برای مشتری آب می‌خورد.

دوره 6 ماهه سرویس‌های اینترنت پرسرعت های‌وب نیز به شرح زیر است.

اینترنت 6 ماهه اینترنت های وب

در این سرویس‌ها نیز بیشترین مبلغ پرداختی برای هر گیگابایت ترافیک در پکیج 4 مگابیت این شرکت است که چیزی در حدود 400 تومان محاسبه می‌شود. همچنین کمترین مبلغ پرداختی برای هر گیگابایت ترافیک مبلغ 115 تومان است. البته در این بازه زمانی سرویس‌های کمتر از 4 مگابیت وجود ندارد.

آخرین سرویس از سرویس‌های اینترنت پرسرعت های‌وب متعلق به سرویس‌های یکساله این شرکت است.

سرویس های یکساله اینترنت های وب

در این پکیج‌های یکساله نیز کاربر بیشترین هزینه ترافیک را در پکیج 4 مگابیت پرداخت می‌کند. در این پکیج هزینه هر گیگابایت چیزی در حدود 364 تومان محاسبه شده است. همچنین اگر می‌خواهید کمترین مبلغ پرداختی برای هر گیگابایت ترافیک را در شرکت های‌وب تجربه کنید، می‌توانید از بسته 16 مگابیت استفاده نمایید که در این بسته هر گیگابایت با مبلغ 100 تومان به کاربران ارایه می‌شود.

همچنین قوانین استفاده از سرویس‌های های وب به شرح زیر است:

قوانین اینترنت پرسرعت های وب

به طور کلی می‌توان شرکت های‌وب را جز شرکت‌های با هزینه متوسط در کشور ارزیابی کرد چرا که در بعضی از شرکت‌های دیگر هزینه هر گیگابایت ترافیک تا 40 تومان نیز محاسبه می‌شود ولی در این شرکت و در حالت یکساله می‌بایست چیزی در حدود 100 تومان پرداخت شود.

همچنین قیمت‌های ارایه شده بدون محاسبه 9 درصد ارزش افزوده بوده و به همین دلیل رقم نهایی پرداختی کاربر بیش از اعداد مطرح شده خواهد بود. نکته آخر در مورد های‌وب نیز نسبت اینترنت داخلی به خارجی است که نسبت به سایر شرکت‌های مشابه مناسب‌تر است. بسیاری از شرکت‌ها نسبت یک به دو را ارایه می‌دهند ولی این شرکت نسبت یک به چهار را تعیین کرده است که برای کاربران داخل کشور که بیشترین استفاده آنها از سایت‌های داخلی است، بسیار مناسب خواهد بود و تعرفه حداقل را به 25 تومان برای هر گیگابایت کاهش می‌دهد.

4 در مورد “کدام سرویس اینترنت ADSL های‌وب مناسب است؟ + لیست قیمت 97”

  1. من خودم صبانت 16 مگ دارم با 4 مگش هیچ تفاوتی نداره نه سرعت باز کردن صفحات نه دانلود نه اپلود فقط مخابرات بهتره

    2
    1
  2. من در حال حاضر هم تو محل کار و خونه از چند شرکت اینترنت دارم. های وب / مخابرات / صبانت .بدترین سرویس دهی اینترنتی که تاحالا استفاده کردم (همه شرکت هارو تست کردم تقریبا) های وب بوده.قطعی های مکرر و بی دلیل که به بهونه های مسخره توجیهش میکنن . اینترنت 16 مگ بهت میفروشن بهت 8 مگ میدن و اگه اعتراض کنی میگن مشکل از خطه در صورتی که من محل کارم یه خط ایزوله با کیفت سیم فوق العاده خوب برای اینترنت تهیه کردم و تفاوت این 2 سرویس رو هم بهتون بر نمیگردونن که بیشتر از 2 برابره .خونه هم باز های وب گرفتم از جشنوارش یعنی 2جا ازشون اینترنت دارم.هر 2جا هم وضع همینه و همیشه توجیه قطعیاشون قطعی برق و چرندیات اینچنینی تو مخابراته ولی تو همون مخابرات خط دیگم که صبا نت دارم داره مثل ساعت کار میکنه و ظاهرا صبانت از تیر برق مستقیم گرفته !! .در هر صورت در جریان باشید های وب بگیرید در ماه حداقل 7 روز قطعی دارین و کلا پولو ریختین توی جوب. اصلا برای محل کار و در مجموع حساب کردن روی یه سرویس اینترنت قابل اطمینان مناسب نیست.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH