برای پیام‌های‌تان در نسخه بعدی سیستم عامل اندروید، مبارزه کنید!

برای پیام‌های‌تان در نسخه بعدی سیستم عامل اندروید، مبارزه کنید!

کمپانی گوگل به‌تازگی یکی از مهم‌ترین تغییرات به‌وجود آمده در اندروید نسخه 4.4 یا کیت‌کت را، معرفی کرد. در این نسخه شما می‌توانید انتخاب کنید که کدام اپلیکیشن پیام‌رسانی، مسئولیت رسیدگی به پیام‌های دریافتی شما را برعهده بگیرد.

با این حال، پس از انتخاب یک برنامه به عنوان برنامه پیش‌فرض پیام رسانی در اندروید نسخه کیت‌کت، سایر اپلیکیشن‌های روی ابزار اندرویدی‌ شما به متن پیام‌های دریافتی‌تان دسترسی خواهند داشت. گوگل به نظر قصد دارد تغییری در نحوه فعالیت اپلیکیشن‌های مرتبط پیام‌رسانی، به‌وجود آورده و یک برنامه را به عنوان App پیش‌فرض برای انجام این کار، برگزیند. برای همین، کمپانی گوگل از توسعه دهندگان برنامه‌های پیام رسانی یا Messaging خواسته تا در صورتی که کاربر اپلیکیشن آن‌هارا به عنوان برنامه پیش‌فرض ابزار اندرویدی خود انتخاب نکرد، گزینه‌ای را برای غیر فعال کردن پیام‌رسانی به اپلیکیشن خود اضافه نمایند.

بنابراین، احتمالا به‌زودی گوگل API استاندارد و جدیدی را برای نسخه کیت‌کت سیستم عامل اندروید خود معرفی خواهد کرد تا توسعه دهندگان بتوانند اپلیکیشن‌های مرتبط پیام‌رسانی خود را با این نسخه، سازگار نمایند. به نظر شما علاوه بر افزوده شدن ویژگی “قابلیت شخصی سازی برنامه پیام رسانی” به نسخه بعدی سیستم عامل اندروید گوگل، کیت‌کت چه تجربه‌های هیجان انگیز و لذت بخش دیگری را برای‌تان در نظر گرفته؟! آیا اندروید پس از مرگ استیو جابز، دیگر نگرانی بابت محبوبیت و توانایی‌های پلت‌فرم محدود “iOS” ندارد؟!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH