سونی در حال کار بر روی یک گوشی هوشمند با صفحه نمایش 4K و بدون حاشیه است

اگر گزارش رسیده از چین را باور کنیم، باید منتظر ارایه پرچم‌دار دیگری از سونی باشیم. این گزارش مدعی شده است که شرکت در حال تولید یک گوشی هوشمند با صفحه نمایش 4K و بدون حاشیه است. این دستگاه بر اساس زبان طراحی جدید شرکت ژاپنی تحت عنوان Ambient Flow است که در نمایشگاه MWC 2018 و در جریان رونمایی از گوشی اکسپریا XZ2 معرفی شد.

این پرچم‌دار بی‌نام سونی دارای یک پنل ال‌سی‌دی 5.5 اینچی با کیفیت 4320 در 2180 و نسبت تصویری 18:9 خواهد بود. انتظار می‌رود دیگر مشخصات این گوشی نیز شامل پردازنده اسنپدراگون 845 و حداقل 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی باشد.

این اولین بار نیست که سونی یک گوشی 4K به بازار عرضه می‌کند. سال گذشته شاهد عرضه اکسپریا XZ پریمیوم از همین شرکت بودیم که دارای صفحه نمایش 5.5 اینچی با کیفیت 4K و پشتیبانی از HDR بود. برای همین شاید خبر عرضه یک گوشی دیگر با این مشخصات باعث تعجب کاربران نشود.

سونی هیچگونه خبری در خصوص عرضه پرچم‌داری دیگر در سال جاری اعلام نکرده است، پس شاید بهتر باشد به این خبر کمی با دید تردید نگاه کرد. در صورتی که گزارش منتشر شده واقعیت داشته باشد، احتمالا باید در نیمه دوم سال منتظر رونمایی و عرضه این محصول باشیم.

4 در مورد “سونی در حال کار بر روی یک گوشی هوشمند با صفحه نمایش 4K و بدون حاشیه است”

  1. مهدی حاجیان

    اونسری هم میگفت بدون حاشیش ولی چی شد؟؟؟
    یکی به این سونی بفهمونه صفحه 4k به درد نمیخوهر

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH