به‌روزرسانی جدیدی برای سونی اکسپریا XZ پریمیوم منتشر شد

سونی به‌روزرسانی جدیدی برای گوشی هوشمند اکسپریا XZ پریمیوم منتشر کرد. این به‌روزرسانی شامل چندین پچ امنیتی به همراه رفع باگ نرم‌افزاری موجود در دوربین گوشی است. گوشی هوشمند XZ پریمیوم اولین هندست شرکت سونی است که ماه گذشته به‌روزرسانی اندروید 8 را دریافت کرد و به‌نظر می‌سد که سونی قصد دارد با عرضه آپدیت‌های امنیتی، این محصول را به‌روز نگه دارد.

اکسپریا XZ پریمیوم

این به‌روزرسانی شامل پچ‌های امنیتی ماه نوامبر اندروید است که گوگل به‌تازگی و در اوایل هفته جاری برای دستگاه‌های پیکسل و نکسوس عرضه کرده بود. همچنین در این آپدیت مشکل موجود در عمل نکردن ویژگی فوکوس خودکار حسگر دوربین گوشی XZ پریمیوم که در نسخه دو سیم‌کارت این دستگاه گزارش شده بود نیز رفع شده است.

پس از نصب آپدیت جدید شماره بیلد گوشی از 47.1A.3.254 به شماره 47.1A.5.51 تغییر پیدا خواهد کرد. البته دقت داشته باشید که اندروید شما همچنان نسخه 8.0.0 باقی خواهد ماند، چراکه اندروید 8.1 هنوز تنها برای محصولات گوگل در مرحله تست بتا قرار دارد.

7 در مورد “به‌روزرسانی جدیدی برای سونی اکسپریا XZ پریمیوم منتشر شد”

  1. تنها مشکل من با سونی ظاهرشه
    وجدانن روش باید کار کنه خیلی زشته شبیه اجره
    ولی چیزای دیگش مثل همین بروز رسانیش خوبه

  2. نوید حسینی

    سلام به همگی دوستان، بنده حدود سه ماهه که سونی پریمیوم گرفتم تا قبل از آپدیت اندروید 8 ایرادات جزئی از جمله پرش آنتن داشت ولی بعدش کلا برطرف شد. در یک کلام بگم این گوشی بی تعارف صد در صد بی عیب و نقص و شاهکاری است که با وجود اپل 8 و نوت 8 و…. همه پرچمداران جدید به نظر من شماره یک محسوب میشه و از همه چیز آن چه طراحی ظاهری و نرم افزاری و سخت افزاری و…. لذت میبرم. در خریدش شک نکنید. در ضمن قبلا تقریبا همه برندهای خوب رو داشتم. امیدوارم نظرم قابل استفاده باشه و متشکرم.

  3. فن یه گوشی نمونید…فن تکنولوژی و کیفیت بمونید… من زمانی عاشق سونی بودم ولی روز به روز ضعیف تر شد… این گوشی دوربینش و طراحیش افتضاحه.. امتیاز دوربینش تو dxo شده 83 درحالی که بزرگان بالای 90 هستن… و پرش آنتن هم داره…

  4. اشکان موسوی

    دمش گرم خدای..سامسونگ بره خجالت بکشه نکه خیلی زود اپدیت داده برا پرچمداراش حالا هم مثل عقده ای ها کشور ب کشور میفرسته اپدیت حالم بهم خورد از این کارای سامسونگ

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH