سونی از اکسپریا XZ2 و XZ2 کامپکت در ایران رونمایی کرد!

با آنکه تنها چند روز از معرفی رسمی گوشی‌های جدید سونی یعنی اکسپریا ایکس زد2 و ایکس زد 2 کامپکت در کنگره جهانی موبایل در شهر بارسلونا می‌گذرد، این شرکت ژاپنی در طی یک مراسم در شهر تهران، محصولات جدیدش را برای خبرنگاران معرفی نمود.

سونی در گوشی‌های جدید خودش، طراحی تازه‌ای را به کار گرفته و برای نخستین بار در اکسپریا XZ2 از نمایشگر با نسبت ابعاد 18 به 9 استفاده کرده است و این امر موجب کاهش حاشیه‌های بالا و پایین آن شده است. همچنین هر دو گوشی از اسنپدراگون 845 که قوی‌ترین پردازنده موجود در بازار است، بهره خواهند گرفت.

در این سمینار، اشلی جان، مدیر کشوری سونی موبایل در خاورمیانه و آفریقا ضمن ابراز خرسندی از حضور خبرنگاران و تبریک پیشاپیش عید نوروز گفت: این بهترین زمان برای حضور در ایران و تماشای شور و هیجان مردمی است که برای سال نو، با همه آداب و رسوم زیبایش، آماده‌ می‌شوند.

ایران کشوری است با زیبایی‌های خیره‌کننده، میراث و فرهنگ غنی و در عین حال سرشار از تازه‌ترین فناوری‌ها؛ ترکیبی بی‌نقص از سنت و نوآوری.

ایران کشوری است «زُبده در فناوری» (tech-savvy) که این برای ما در سونی موبایل خاورمیانه بسیار هیجان‌انگیز است چرا که می‌توانیم تازه‌ترین محصولاتمان را در آن معرفی کنیم.

هدف ما در  سونی موبایل توانا ساختن مردم به انجام کارهای بیشتر و غنی کردن زندگی‌شان با محصولاتمان است و این باور ماست که یک دستگاه «هوشمند» باید برقراری ارتباط را آسان کند و شما را طوری از قید و بند برهاند تا بتوانید  چیزهای بیشتری را از زندگی تجربه کنید و از آن‌ها لذت ببرید. ارتباط برقرار کردن باید آسان و عملی باشد و به‌جای تسلط بر سبک زندگی‌تان، آن را بهبود بخشد. ما به محصولات و خدمات‌مان که به‌طور فزاینده‌ای هوشمند و شخصی‌سازی شده‌اند، بسیار مفتخریم.

مایلم از این فرصت استفاده کنم تا با تازه‌ترین دستاوردهایمان که به‌تازگی از آن‌ها در کنگره جهانی موبایل در بارسلونا رونمایی کردیم، شما را امروز با دورِ تند، به آینده ببرم.

Xperia XZ2 و Xperia XZ2 Compact تازه‌ترین تلفن‌های هوشمند ممتاز ما هستند که به یکی از پیشرفته‌ترین دوربین‌های تلفن‌های هوشمند مجهز‌اند. زندگی به‌سرعت در گذر است ولی نه آن‌قدر سریع برای دوربین! اگر سرگرمی اولویت شماست، جای درستی آمده‌اید. ما با محصولات جدیدمان برای ضبط فیلم، لذت شنیدن موسیقی و تماشا، که سرگرمی را به حد نهایت می‌رسانند، مرزهای Sony را بیش از پیش درنَوَردیده‌ایم.

ما همچنین محصول هوشمند جدید Xperia را با طراحی مشابه معرفی کردیم که جسورانه، به جایی رسیده است که تلفن هوشمند تاکنون به آن نرسیده! Xperia Ear Duo.

«دستیار شخصی درون‌گوشی» ما، محصول هوشمندی است که بدون دخالت دست شیوهٔ جدیدی از ارتباطات را ارائه می‌کند.

ماموریت Sony Mobile خلق و ارتقاء تجربه‌های روزمره است. بله، این تجربه‌ها از طریق فناوری ممکن شده‌اند ولی این عنصر انسانی است که آن‌ها را یک سر و گردن بالاتر از بقیه نگه می‌دارد.

خانم‌ها و آقایان، با سپاس از اینکه وقتتان را به ما دادید، اکنون از شما دعوت می‌کنم تازه‌ترین تلفن‌های هوشمند Xperia را از نزدیک تجربه کنید.

قیمت و زمان ورود به بازار اکسپریا XZ2 و XZ2 کامپکت

لازم به ذکر است که گوشی‌های جدید سونی از اواخر اردیبهشت ماه 1397 به‌صورت رسمی وارد بازار ایران شده اما با توجه به طرح رجیستری و همچنین نوسانات ارز، قیمت دقیقی برای این محصولات از سوی سونی اعلام نشده است.

پس از صحبت‌های مدیر کشوری سونی موبایل در ایران، امکان کار کردن با گوشی‌های جدید سونی نیز امکان پذیر شد که در ادامه تصاویر بیشتری از این محصولات سونی که از زبان طراحی جدیدی نیز بهره می‌گیرند، مشاهده می‌نمایید.

7 در مورد “سونی از اکسپریا XZ2 و XZ2 کامپکت در ایران رونمایی کرد!”

  1. عرفان مهرویی

    سونی از نظر ظاهری که دیگه برندهای تازه کار هم رعایتش می کنن بسیار ضعیف عمل می کنه. به نظر می رسه اصلا اهمیتی به این موضوع نمیدن. شما مثلا طراحی وی 30 پلاس یا تینک رو می بینی متوجه میشی اگر یک شرکت بخواد روی طراحی وقت بزاره چی میشه ولی سونی اصلا انگار نه انگار

  2. مهدی حاجیان

    با اینکه سونی طراحی این گوشی رو نسبت به قبل بهتر کرده ولی بازم چندتا مشکل داره
    یکیش جای بد اثر انگشت هست که خیلی پایینه
    دومیش ایننکه این طراحی نقص داره و بیشتر شبیه میان ردس تا پرچمدار

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH