5 دلیل برای آنکه از دیجی‌ کالا خرید کنیم!

بایستی فروشگاه اینترنتی دیجی کالا را یکی از برترین کسب و کارهای اینترنتی در کشورمان دانست که در طی چند سال اخیر توانست با تلاش بسیار زیاد و سرمایه‌گذاری گسترده، تبدیل به یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های کشور شود؛ تا جایی‌که مدیران آن انتظار دارند تا به‌زودی، ارزش این برند به ۱ میلیارد دلار رسیده و از نظر شاخص توسعه و رشد، گوی سبقت را از سایرین برباید.

البته هیچ کسب و کاری را نمی‌توان خالی از ایراد دانست و حتی پیش از این و در مقاله‌ای جداگانه، از معایب دیجی کالا هم گفته بودیم اما برای آنکه نیمه پر لیوان را هم نگاه کرده و یک طرفه به قاضی نرویم، این بار قصد داریم تا به مزایای دیجی کالا و دلایلی که سبب شده تا میلیون‌ها ایرانی بدان اعتماد کرده و تبدیل به سومین سایت پر بازدید کشور شود، بپردازیم.

پیش از بیان این دلایل بایستی عنوان کنم که به شخصه یکی از طرفداران پر و پا قرص خرید اینترنتی کالا بوده و همیشه این مدل از تهیه کالا را به مدل سنتی آن ترجیح داده‌ام و در این بین، دیجی کالا برایم از جایگاه ویژه‌ای برخوردار بوده و شاید بیشترین میزان خریدم همیشه از آن است. بیایید دلایل ارزشمند بودن این فروشگاه بزرگ و چرایی خرید از آن را با یکدیگر مرور کنیم.

۱- اعتماد در خرید

احتمالا بارها برای شما پیش آمده که اقدام به خرید از یک مغازه کرده‌اید، اما پس از آن متوجه خرابی محصول و حتی گران‌تر بودنش نسبت به یک مغازه دیگر شده‌اید. ممکن است نتیجه این خرید یک افسوس برای شما بوده یا حتی با تلاش فراوان موفق به پس دادنش هم شده باشید،‌ اما عایدی‌تان جز اعصابی خرد و ایجاد یک ترس برای خریدهای بعدی، چیز دیگری نبوده است.

در واقع مشکلاتی چون محصول فیک یا معیوب، عدم پشتیبانی یا بازپس‌گیری کالا، صرف هزینه و زمان بسیار در خرید سنتی، بسیاری را همیشه با دیده تردید و عدم اطمینان مواجه ساخته و این امر سبب گردیده تا فروشگاه‌های اینترنتی بتوانند با حل بسیاری از مشکلات فوق، تبدیل به انتخاب اول کاربران شوند.

در این بین بایستی دیجی کالا را سرآمد تمام آنلاین شاپ‌ها دانست که از همان لحظه فشردن کلید خرید تا زمان دریافت، شما خیال‌تان آسوده است که محصول به سلامت به دست‌تان خواهد رسید و حتی اگر پس از دریافت با مشکل و معیوب بودن مواجه شوید، خیلی راحت قادر به پس دادنش خواهید شد.

برای خود من در خرید از دیجی کالا دقیقا ۳ بار مشکل پیش آمد. دفعه نخست ایراد محصول را پس از ۲ روز کار کردن متوجه شدم، در بار دوم پیش از تحویل محصول پشیمان شدم و در بار سوم، کالا پس از باز شدن دارای ایراد فنی بود. در تمام موارد فوق، به‌راحتی و با یک تماس، کالا مرجوع گردید و سپس یا کالای سالم گرفتم و یا پول به حساب بازگردانده شد.

در واقع همین امر باعث گردیده تا از خرید خودم در دیجی کالا همیشه اعتماد و آسودگی خیال داشته باشم که پولم به هدر نمی‌رود و حتی اگر آن کالا در برخی موارد و در بازار سنتی با بهایی کم‌تر نیز موجود باشد، اما این اطمینان خرید به دیجی کالا سبب خواهد شد تا آنجا را در اولویت تهیه کالاهایم قرار دهم.

۲- تنوع گسترده

اگر شما وارد یک فروشگاه بزرگ زنجیره‌ای مثل هایپر استار، شهروند، اتکا و… بشوید با انبوهی از کالاها در دسته‌بندی‌های مختلف روبه‌رو خواهید شد که فقط نگاه کردن به آن‌ها، ساعت‌ها زمان برده و یافتن جنس مورد نظر در بین این انبوه کالا، گاهی اوقات شبیه به ماموریت غیر ممکن است!

حال در نظر بگیرید که در فروشگاهی چون دیجی کالا، حجم کالاهای موجود از تمام این فروشگاه‌های فوق بیشتر است اما شما خیلی راحت‌تر می‌توانید محصول مورد نظرتان را پیدا کنید! تنوع در دیجی کالا با گذشت زمان دایما افزایش یافته و افزودن دسته‌بندی‌های جدیدی از خودرو (که قاعدتا در فروشگاه‌های زنجیره‌ای قابل عرضه نیستند) گرفته تا پوشاک، لوازم دیجیتال و حتی خوردنی‌های گوناگون، سبب شده تا شما در دشتی وسیع از انواع کالاها قرار بگیرید که در هر دسته، ده‌ها مدل گوناگون از آن‌ها نیز وجود دارد.

جالب اینجاست که بارها در دیجی کالا به اجناسی برخورد کردم که اصلا نمی‌دانستم چنین چیزی وجود دارد! در واقع این تنوع بسیار بالا گاهی اوقات سبب ایجاد یک نیاز جدید برای خریدار می‌شود که وی تا پیش از این، اطلاعی از چنین نیازی و یا حداقل کالای برطرف کننده‌اش نداشت.

به قول قدیمی‌ها از شیر مرغ تا جون آدمیزاد را می‌توان در دسته‌های مختلف یافت و سر فرصت و حوصله به انتخاب بهترین کالا نسبت به نیاز خود اقدام نمود. بالاخره برخلاف فروشگاه‌های سنتی، دیجی کالا همیشه باز است و شما می‌توانید در قفسه‌های مجازی کالا، هر ساعت از شبانه روز اقدام به گشت و گذار کنید.

۳- اطلاع از نظر مشتریان

یکی از مهم‌ترین بخش‌های هر خرید، اطلاع از کیفیت و کاربرد کالاست. در اکثر اوقات نمی‌توان به نوشته‌های درج شده بر روی محصول و یا گفته‌های سازنده اطمینان کرد زیرا هیچ ماست بندی نمی‌گوید که ماست من ترش است! حتی دیجی کالا در بخش نقد و بررسی خودش از محصولات، به‌طور معمول نکات مثبت آن جنس را بولد می‌کند و از آنجایی هم که خیلی اوقات نظرات شخصی و استفاده در طول زمان، یک عامل موثر در انتخاب محصول است، پس خریدار با دیده تردید به کالا می‌نگرد.

بدین سبب توصیه می‌کنیم که همیشه پیش از خرید هر محصولی، به امتیازات داده شده و همچنین نظرات کاربرانی که آن را خریده‌اند، توجه ویژه‌ای کنید. خوشبختانه دیجی کالا با یک تگ مخصوص در بالای نام هر کاربر، به شما اطلاع می‌دهد که آیا این فرد چنین محصولی را خریده است یا صرف تجربیات دیگر اقدام به درج نظر می‌کند.

بارها برای خود من پیش آمده که کالایی را انتخاب کردم اما پس از خواندن نظرات، متوجه شدم با آن چیزی که مد نظرم است فاصله دارد و یا برعکس، دیدگاه‌های موجود به خوبی قانعم کرده که انتخاب درستی داشته‌ام. تقریبا در اکثریت موارد، این دیدگاه‌ها سبب شده تا انتخاب بهتری انجام بدهم و برای همین به شما نیز توصیه می‌کنم حتما بخش نظرات را بخوانید و اگر هم محصولی خریدید، دیدگاه واقعی خودتان برای راهنمایی دیگران را قرار بدهید.

۴- خرید از هر کجا

شاید برای بسیاری از ما که در شهرهای بزرگی چون تهران، اصفهان، مشهد، شیراز و… زندگی می‌کنیم، تهیه کالا کار چندان سختی نباشد. اما وقتی شما ساکن یک شهر کوچک و یا روستا باشید، حتی دسترسی به معروف‌ترین کالاها می‌تواند تبدیل به یک امر طاقت فرسا شود.

در این شرایط فرد یا مجبور است هزینه زیادی برای ایاب و ذهاب بپردازد و یا آن کالا را به قیمتی بالاتر خریداری کند که در هر دو صورت، ضرری غیرضروری متوجه وی شده است. اما با استفاده از فروشگاه‌های بزرگ و قابل اعتماد چون دیجی کالا، دیگر مکان برای خریدار تفاوتی نمی‌کند، به‌خصوص آنکه برای خریدهای بالای ۱۰۰ هزار تومان (و گاهی اوقات ۵۰ هزار تومان) تحویل رایگان در سراسر کشور در نظر گرفته شده و محصولاتی که شاید در کل یک منطقه حتی نمونه‌ای از آن وجود نداشته باشد، به‌راحتی تحویل خریدار در هر کجای کشور شود.

جالب اینجاست گاهی اوقات برخی محصولات حتی به‌راحتی در شهرهای بزرگ نیز یافت نمی‌شوند اما به سادگی آن را می‌توان با چند کلیک از دیجی کالا خرید! از سوی دیگر، روش‌های متنوع پرداخت (به‌خصوص برای تهران) که امکان تحویل کالا پس از خرید را هم فراهم می‌کند، از دیگر مزایای خرید مطمئن و آسوده از دیجی کالا در هر کجای شهر و یا کشور است.

۵- طرح‌های فروش جذاب

هرچقدر یک فروشگاه بزرگ و متنوع باشد، اما این امکان وجود دارد که کاربران اصلا متوجه حضور اجناس مورد علاقه‌شان نشوند و اینجاست که وجود طرح‌های جذاب، می‌تواند به شناسایی آن‌ها و همچنین خریدهای مقرون به‌صرفه کمک کند.

یکی از بخش‌های مورد علاقه کاربران در دیجی کالا، وجود طرح‌های جذاب فروش و اجناس شگفت انگیز است که در اینجا کالا بسته به نوع و کاربردی که دارد، شامل یک تخفیف ویژه می‌شود. البته بایستی اذعان کرد که ایراداتی نیز در این بخش وجود دارد (مثل عدم شفافیت در قیمت گذاری اولیه) اما در طی ماه‌های اخیر، دیجی کالا به‌خوبی نشان داده که گام در راه صحیح گذاشته و بسیاری از مشکلات قبلی را برطرف یا حداقل کم‌رنگ نموده است.

در طرح روزانه‌ای چون محصولات شگفت انگیز، به طور معمول هر ۲۴ ساعت، تعدادی کالا (گاهی تا ۳۰ محصول) با تخفیف‌های ویژه و در یک باکس متفاوت نشان داده می‌شود که طبق ادعای فروشنده، با بهایی کم‌تر و به نوعی حراج گونه فروخته می‌شود. البته در مواقعی خاص چون اعیاد یا شب یلدا، بر تعداد کالاها افزوده شده و مدت زمان هر حراجی به منظور افزودن کالاهای متنوع‌تر افزوده می‌شود.

در واقع به‌قدری می‌توان با این بخش جذاب و پر طرفدار به اشکال گوناگون به مارکتینگ صحیح کالا پرداخت، که باید باکس شگفت انگیز را جذاب‌ترین قسمت دیجی کالا دانست که روزانه ده‌ها و شاید صدها هزار نفر تنها برای آگاهی از کالاهای شگفت انگیز آن روز، به دیجی کالا سر بزنند.

به شخصه بارها از اجناس شگفت انگیز خرید کرده‌ام و در اکثر مواقع متوجه شدم که قیمت کالاها با مبلغی که عرف بازار است، دارای تفاوت چشم گیری بوده و از خریدم رضایت داشتم. البته بایستی این نکته را هم افزود که بسیاری از کالاها تحت عنوان پیشنهاد ویژه، به‌صورت پیش فرض در دیجی کالا دارای تخفیف هستند که این مورد با پیشنهادات شگفت انگیز تفاوت دارد و نبایستی انتظار تفاوت قیمتی زیادی (حتی پس از تخفیف) با قیمت آن محصول در بازار یا سایر فروشگاه‌ها را داشت.

از دیجی کالا بخرم یا نخرم؟

شاید همین سوال خودش تیتر یک مقاله کامل دیگر باشد اما با توجه به آنکه در این مطلب ما مزایای خرید و در مطلبی دیگر از معایب آن گفتیم، مهم‌ترین اصل توجه به نیاز و اولویت‌های شما در خرید باشد. آیا حاضر هستید گاهی اوقات بخاطر چند هزار تومان ارزان‌تر بودن یک جنس چند صد هزار تومانی و یا چند میلیون تومانی، اعتماد و خرید آسان را فدا کنید؟ یا شاید هم دوست دارید کالای‌تان را قبل از خرید در دست گرفته و خیلی سریع از آن استفاده کنید.

اما هر چه که هست، بایستی این را بدانید که دیجی کالا بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی (و حتی سنتی!) کشور است و همیشه با اطمینان خاطر قادر هستید خرید خودتان را از آن انجام دهید.

46 در مورد “5 دلیل برای آنکه از دیجی‌ کالا خرید کنیم!”

  1. سلام من الان 23 روزه چند قلم به مبلغ 494 هزار تومن خرید زدم هنوز که هنوزه دستم نرسیده، پشتیبانی فقط سرمو شیره میماله میگه 24 ساعت دیگه خبرتون می کنیم تا الان دو بازه زمانی مشخص کردن ولی هنوز جنسم دستم نرسیده و از زمان انتخابی کلی گذشته، خدا لعنت کنه دیجی کالا رو.

  2. 1_اگر کالایتان بالای 3 میلیون باشد پرداخت درب منزل نیست2_اگر کالایتان با پست باربری ارسال شود پرداخت درب منزل نیست3_اگر کالایتان بیشتر از یک کالا باشد پرداخت درب منزل نیست4_اگر کالایتان جزو کالاهای سنگین باشد پرداخت درب منزل نیست.تمام.

  3. من یکی از مشتریان دیجی کالا هستم.تا حالا بیش از سی میلیون تومان خرید داشته ام از چند مورد مبایل بگیر تا ابزار و کفش و…تا پارسال من از دیجی کالا راضی بودم ولی امسال چند مورد خرید داشتم که از دیجی کالا نا امید شدم.خرید قبلی من که ارسال اکسپرس رو انتخاب کرده بودم بعد از ده روز بدستم رسید.ده روز پیش کفش خریداری کردم به همراه یک قمقمه در کل هفتصد هزار تومان دیروز از دیجی کالا تماس گرفتند گفتند نتونستیم جنس مورد نظر رو تامین کنیم و مبلغ رو به حسابت عودت می کنیم ولی بعد از دو روز هنوز پولم رو واریز نکردن به حساب.میگم اگر جنس ندارید بیخود میکنید جنس رو می فروشید و پولشو می گیرید.جالبه اگه الان برید سایت همون جنس بازم موجود هست یعنی یه مشتری بدبخت دیگه مثل من همون رو خرید میکنه و چولش رو پرداخت میکنه و بعد از ده روز همون آش و همون کاسه…..فکر کنم دیجی کالا هم خودشو به سیاست مدیریت کشور وفق داده

  4. عااااااااالییییییییییه واقعا عالیه اولش می‌ترسیدم ولی گرفتم خوب بود ی ۵روزدیگه میخوای کتاب بگیرم اولین خریدی که کردم پری روز بود برج هیجان گرفتم خیلی عالیه

    3
    1
  5. دوستان مدتیه که دیجی کالا کاملا عوض شده و سر مردم کلاه میذاره. من بعضی از خریدهامو از دیجی کالا انجام میدادم و بد نبود ولی اواخر تقریبا همه خریدها بده. همه همکارام و دوستام هم همینو میگن. مواد غذایی فاسد تحویل میدن و مسولیتشو هم قبول نمی کنن. گاهی اوقات اصلا یادشون میره و تحویل نمیدن. یه هندز فری هم تازگیا خریدم که قبلا داشتم و راضی بودم ولی از دیجی کالا که سفارش دادم کاملا متفاوت هست. صدای یک گوشی کمتر از گوشی دیگه و کیفیت صداش افتضاح و به وضوح فیک هست.صداهارو کاملا عوض میکنه و نمیشه موسیقی باهاش گوش کرد. بلافاصله بعد کمتر از یک ساعت از زمان تحویل درخواست مرجوعی کردم و قبول نکردن.حتی نخواستن بررسی کنن. جالبه گارانتی برگشت هم داشت. این یعنی گول زدن و کلاه گذاشتن سر مردم. از اعتماد مردم دارن سو استفاده میکنن.

    2
    4
  6. من میخوام یه کنسول بازی بخرم از این سایت اما نمیدونم قابل اعتماد هست یا نه اگه میشه راهنمایی کنید

    3
    6
  7. من به تازگی ۱۴ قلم وسایل خریدم که چهارموردش مشکل داشت جنسش خوب نبود یاشکستگی داشت وبعضیا هم نسبت‌به بیرون گرونتر دراومد ، الان هم که میبینم گزینه پرداخت درمحل رو حذف کردن دیگه نمیتونم از دیجی خرید کنم چه ضمانتی وجود داره که پول بریزم و وسایل رو بیارن !!!

    2
    2
  8. 2 سال پیش کارت هدیه ای از طرف بورس نزدیک عید برامون ارسال شد ک فقط میشد از دیجی کالا خرید کرد ما هم چند قلم جنس ازجمله قمقمه و لامپ ال ای دی و دستگاه ضد آب موبر خرید کردیم تقریبا یه هفته ده روز طول کشید بیاد ولی بسته هارو آوردن.ناگفته نمونه ک ما راضی بودیم مخصوصا از دستگاه مو برش ک برقی بود.ولی من میخواستم گوشی آیفون xsسفارش بدم ک تو این سایت نظرات مردم خوندم ک کلاه بردار جنس فیک میاره ک کلا پشیمون شدم و ایفون ترجیح دادم از بیرون تهیه کنم ک خیالم راحت باشه.ب هر حال 14میلیون پول گوشیه یه وقت نیارن پولمونم پس ندن.بلاخره اینجا ایران حساب کتاب توش نیس

    1
    1
  9. من همیشه خرید میکنم و اغلب هم راضی هستم، که اگر حضوری هم خرید کنیم احتمال نارضایتی وجود داره.تا حالا نشده برام جنس تقلبی بفرستن، تنوع زیادی داره و قیمتا با بازار زیاد تفاوتی نداره.دیگه کلاهبردار هم نمیشه گفت خدایی،دوست نداری نخر دوست عزیز.

    3
    4
  10. من از دیجی کالا عطر خریدم اما عطرش قلابی بود
    زمانی فهمیدم که عطرمو با عطری که از المان برام اورده بودم مقایسه کردم لطفا خرید نکنید لااقل عطر خریداری نکنید

  11. لعنت به دیجی کالا سایت کاملا کلاه برداری وشیادیه ازش یه مودم خریدم بجای مودم برام قاب فرستاده بهشون اطلاع دادم با هزار بدبختی جواب دادن گفتن براشون بفرستم الان که فرستادم نه جواب میدن نه پولمو اقا هیچکس از این سایت خرید نکنه چون واقعا پشیمون میشید

    2
    4
  12. یک شرکت کلاه برداربزرگ است دو هفته پیش پنجشنبه ال ای دی MU8990 55 خرید کردم زد یک شنبه برام می فرستن که خبر نشد گفتن فرستنده شاپ سنتره و کالا را به دی جی نفرستاده چند روز صبر کنید من گفتم کالا را از دی جی خر یدم چیکار با شاپ سنتر دارم من پول را به حساب شما ریختم و باید جوابگو باشیدخلاصه تا اخر هفته زنگ میزدم و می گفتن منتظر باش اگه نمی خوای پولت را برگردونیم این در حالی بود که تا روز دوشنبه کالا در سایت مو جود بود با قیت بالاتر ولی ندادند .بالاخره بعد 15 روز گفتند اگه تلوزیون را میخواهی خرید قبلی را پولش را پس بگیر و خرید جدید با قیمت جدید انجام بده چون فروشنده قبلی شاپ سنتر بود و الان خود ما فروشنده هستیم فرق میکند. تازه فهمیدم که بزرگترین حامی این کلاه برداران خودمون هستیم

    2
    4
  13. دیجی کالا تحویل درب منزل هستش؟ لطفا بگید چون میخوام خرید صد تومانی کنم یا مطمئن هستید که کلاهبرداری نیست و حتما به دستم میرسه؟

    2
    2
  14. با سلام، الحق و الانصاف دیجی‌کالا سایت معتبر و قابل اعتمادی میباشد که مدتیست مورد توجه خاص من قرار گرفته، لحظه‌ای به خودم اومدم و متوجه شدم که ظرف یک ماه اخیر ۱۳ قلم کالا رو در قالب ۹ سفارش از دیجی‌کالا با قیمتی حدود ۲.۵ میلیون تومان خریداری کردم که برای خودم هم جای بسی شگفتی داشت که البته دلیل این امر واسه منی که به اون شکل اهل خرید کردن نیستم چیزی جز تنوع محصولات، پیشنهادات شگفت‌انگیز و نحوه‌ی ارسال مناسب کالاها نبوده و نیست، با توجه به تجربه‌ی بالای بنده در مقوله‌ی خرید از این سایت، به شدت خرید از این فروشنده و اعتماد به اون رو پیشنهاد میکنم و صد البته که فرایند خرید با استفاده از نرم‌افزار مربوطه‌ی این شرکت خریدی به مراتب آسون‌تر و جذاب‌تر رو برای شما عزیزان فراهم خواهد کرد … با تشکر

    4
    5
  15. من هم چند بار از دیجی کالا در گذشته خرید کردم ولی بار آخر که یک تابلو فرش به قیمت ۲۰۹ هزار خریدم متاسفانه بعد از گذشت دو ماه هیچ خبری از کالا نبود و فکر کنم فقط هزینه تماسهام به دیجی کالا حدود ۱۰۰ هزار تومان شده بود تا اینکه بالاخره پول را به حسابم واریز کردند

  16. سلام. من دیگه مطمئن شدم دیجیکالا واقعا کلاهبرداره. جنسی که با کلی ذوق و شوق چند ماه پیش تو فروش ویژه 50 تومن خریدم ازش الان با این همه تورم این مدت میبینم داره بدون تخفیف ویژه 48 تومن میفروشه.
    الکی قیمتارو میبره بالا بعد تو فروش ویژه ملتو گول میزنه. من که راضی نیست و ازش و تا عمر دارم ازش خرید نخواهم کرد.

    2
    4
  17. 3 خرید اخرم رو کاملا ناراضی بودم
    جنس بنجل
    قیمت بالا
    عدم جواب دهی
    عدم تایید کردن نظر مبنی بر نارضایتی
    دیجی کالا هم به زمره حقه بازها پیوست

    1
    5
  18. وحید غلامی

    برای دوستانی که میگن قدیما بهتر بوده جهت اطلاع عرض کنم که سال92 یک تبلت ال جی به قیمت 999هزارتومان از دیجی کالا خریدم به محض روشن کردن تبلت قسمتی از صفحه نمایش به وضوح پیکسل سوختگی داشت انقدر تماس گرفتم و اطلاع دادم و وقت کشی کردن تا زمان یک هفته تموم شد و تبلت اشغالشون موند رو دست من در نهایت فقط پیشنهاد کردن ندمش برای تعمیر که بدتر به ضررم میشه (این یعنی مشتری مداری!!!)مام سوختیمو ساختیم نخورن ایشاله خوب ملتو اسکل کردن و پولشونو با هزار نیرنگ از جیبشون میزنن خدا لعنتشون کنه

  19. سلام
    به نظرم دیجی کالا یک زمانی خوب و قابل اعتماد بود و اون دوران گذشت. جناب گلکار عزیز گفتند: ” وقتی یک بیزینس تا این حد بزرگ می‌شود، قاعدتا مشکلات مربوط به آن نیز بزرگ‌تر و به‌نوعی در چشم‌تر خواهد بود”… با این مطلب موافق نیستم. با این تفسیر بیزینس هایی نظیر آمازون باید سرتاپا مشکل داشته باشند که اینطور نیست.
    ریشه مشکل را در عواملی نظیر کم شدن مسئولیت پذیری، تعهد نداشتن به مشتری، طمع در سود و … جستجو کرد.

    1
    3
  20. پیمان گل‌کار
    اینطور که میگی نیست . ضمنا فقط اونایی که از دیجی کالا خرید کردن میدونن که این بازار اینترنتی چقدر مشکل داره . یه نظر سنجی بذار ببین چقدر دیجی کالا رای مثبت میاره .
    ضمنا کامنت پیمان معصومی کاملا درسته .

  21. من یکبار خرید کردم از دیجی کالا یک هارد بود اونم چون کد تخفیف گرفتم از بازار برام ارزونتر در اومد خریدمش ولی کلا خیلی گرون فروش هستش قشنگ در حال عادی 40 تومن گرونتر هستش تازه هزینه پست هم گرفت از اون مسخره تر کد تخفیف 30 تومن بود در آخر کمش کردن 22 تومن شد ندیده بودم کد تخفیف رو هم کم کنن

  22. پیمان معصومی

    واقعا متاسفم در کشوری زندگی میکنم، که 90درصد مشتریان فروشگاه اینترنتی دیجی کالا، از خریدشان ناراضی اند، یا دیجی کالا حق آنها را ضایع کرده، اما جایزه و تندیس رعایت حقوق مصرف کننده را از معاون وزیر نعت و معدن « محمود نوابی» گرفت. خب این چی رو میرسونه؟ فقط باند بازی و با هدیه و کادو به مقامات، این تندیس را به ناحق میگیرن. در صورتیکه 90درصد خریداران سایت دیجی کالا ناراضی اند.
    آقای گلکار هم از سایت آی تی رسان، شما هم بهتر است بجای عنوان تحلیلی برای این مطلبتون، عنوان واقعی تبلیغی را استفاده کنید تا به شعور خوانندگان فهیم سایتتان توهین نشود.
    خیلی دلم میخواد شماره ای از معاون وزیر نیرو پیدا کنم، ببینم بر چه حساب و کتابی تندیس رعایت حقوق مصرف کننده را به دیجی کالا دادن.
    خدا لعنت کند تمامی افراد ظالم را که حق مردم را پایمال می کنند.
    اللهم عجل لولیک الفرج…

    2
    3
    1. دوست گرامی پیش از این ما مشکلات دیجی کالا را نیز در مطلبی جداگانه بیان کرده بودیم و اگر تنها لید مقاله را مطالعه فرموده باشید، متوجه بی‌طرفی ما در بیان نکات مثبت و منفی خواهید شد. درباره سایر مسایل هم قاعدتا ما نمی‌توانیم پاسخگو باشیم اما وقتی یک بیزینس تا این حد بزرگ می‌شود، قاعدتا مشکلات مربوط به آن نیز بزرگ‌تر و به‌نوعی در چشم‌تر خواهد بود و این امر دلیل بر نارضایتی ۹۰درصدی نیست، زیرا به‌طور معمول همیشه شاکیان هستند که سخن خودشان را بیان می‌کنند و افراد راضی کم‌تر کامنت می‌گذارند

      2
      4
      1. پیمان معصومی

        با سلام مجدد
        بله من کاملا در جریانم نسبت به مطلب چندماه قبل شما راجع به اینکه چرا نباید از دیجی کالا خرید کرد . من وقت کنم تقریبا روزانه به این سایت شما سر میزنم و مطاالعه میکنم. اما همون افرادی هم که خرید می کنند بیچاره ها بی اطلاع هستند از اینکه قیمت های دیجی کالا نسبت به همان نمایندگی در بازار تقریبا 50 تا 100 هزار تومان و بعضا بسیار بیشتر از این گرانتر هست . حتی کالایی که پیشنهاد شگفت انگیز میده ، باز نسبت به بازار 50 تا 80 هزار تومان گرانتر میفروشه .
        حال سوال من اینجاست ، چرا و بر چه اساسی جایزه و تندیس رعایت حقوق مصرف کننده را باید به چنین سایتی داد ؟ شما که به عنوان خبرنگار آی تی و … هستید و قطعا دسترسی آسانتری دارید بدلیل وجود در تهران نسبت به معاون وزیر صنعت و معدن ، از شخص محمود نوابی معاون وزیر سوال کنید بر چه اساسی چنین تندیسی را به این شرکت دادند؟؟
        خداوکیلی ، هیچ مبلغی بابت این پُست از شرکت دیجی کالا و شرکایش نگرفتید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

        1. مطمئن باشید اگر ما پولی بابت این پست گرفته بودیم، این نظرات شما رو انتشار نمی‌دادیم! این مقاله صرفا یک تحلیل درباره یک بیزینس بزرگ هست که همان طور که در مقاله قبلی نیز اشاره شد، دارای معایبی نیز است اما بایستی این نکته را مدنظر قرار بدهید که دیجی کالا صرف برند خودش، در حال جا انداختن فرهنگ خرید آنلاین در کشور و مقیاسی گسترده هست و این امر در دراز مدت به سود تمام فروشگاه‌های آنلاین و همچنین خریداران خواهد شد و نبایستی یک طرفه و صرف یک تجربه بد، همه خوبی‌های احتمالی آن را نیز نادیده گرفت.

        2. اقای پیمان معصومی
          بنده خودم میلیون ها تومن از دیجی کالا خرید کردم
          خرید از دیجی کالا بلد بودن میخواد و البته کمی سواد که بدونی چی داری میخری ؟ بنده تمام فامیل من براشون از دیجی خرید میکنم همیشه هم تقریبا راضی بودن در مورد گرونی هم بگم والا شما نمیدونم کجا زندگی میکنید ؟ تهرانید ؟منکه شهرستان هستم و واقعا قیمت های دیجی کالا مناسبه اینقد از گرونی نگید
          بله جنس گرون هم دارن ولی ایا تقصیر خوده ما نیست که قبلش یه قیمت نمیگیریم ؟ مگه اخه تضمین بهترین قیمت رو دادن ؟ واقعت نمیدونم چی میگن تو کامنتا اصلا پشتیبانی بهتر از پشتیبانی دیجی کالا توی ایران ؟ من با یکی دو تماس یکی دو دقیقه ای کاملا راحت بدون هیچ دردسری و سر و کله زدن مرجوع کردم واقعا اگر ادعای دینداری میکنید ؟ لطفا تهمت نزنید

    2. واقعا الهم عجل لولیک الفرج
      شما که مدعی هستید پس تهمت نزنید اگر ادعای دین داری میکنید به نویسنده اینن سایت تهمت زدید و به دیجی کالا
      میگید ۹۰ درصد ناراصین ؟ واقعا حرفتون شاخ ادمو در میاره با کمی تحقیق …

  23. دیجیکالا خوبه ولی قیمتاش خیلی گرونه!! واقعا گرون
    قیمت جنس 3800 تومنی رو زده 4100! رنگشم که عوض میکنی بدتر میشه!
    بزرگترین ایرادشم اینه که امکان خرید اقساطی نداره
    خیلی از سایتهای بزرگ خرید کالا تو دنیا امکان خرید اقساطی رو فراهم کردن ولی دیجیکالا نداره

    5
    3
  24. دیجی کالا از فروشندگان مختلف استفاده می کنه و میشه هنگام خرید فروشندگان و قیمت های مختلف اونها برای یک کالا و یک مشخصات رو دید و انتخاب کرد. حتی گارانتی بودن و نبودن هم انتخابیست و تاثیر گذار در قیمت نهایی محصول. متاسفانه اغلب به این موضوع توجه نمی کنن و میگن گرون تره. آخرین خریدی که از دیجی داشتم حدود 70 هزار تومان سود خالص نسبت به بازار داشتم چون به این نکات توجه دارم و خرید کردن برای من اهمیت داره و بلد هستم چه طور از دیجی خرید کنم.

    2
    5
  25. حالا هرچی خوب یا بد . قـــــــیــــــمـــــــــتــــــــــهــــــــاش گــــــــــــــــــــــــــــرونـــــــــــــه
    گرون گرون ، گرون تر از همه جا

    2
    8
  26. با سلام
    من از مشتریان قدیمی دیجی کالا هستم و با نام کاربری parvizsalimi1@yahoo.com تابحال حداقل 60 70 قلم کالا سفارش دادم و همیشه راضی بودم تا اینک یک موبایل سفارش دادم که ایراد داشت و اونو مرجوع کردم و یک گوشی دیگری برام ارسال شد و گفتند که هزینه پست سفارشی بهم عودت داده میشه ولی بعد 3 ماه هر دفعه تماس گرفتم با بیان اینکه حق با شماست و مبلغ واریز خواهد شد تا الان اینکارو نکردند.
    اون چیزی که برام مهمه هزینه پستی نیست سلب اعتماد از خرید از دیجی کالاست.به همین دلیل چند وقتیست که خرید از دیجی کالا رو متوقف کرده ام چون دیگر نمیتونم بهشون اعتماد کنم.

    3
    7
  27. دینی کالا فروشگاه اینترانتی خوبیه،ولی همین فروشگاه ایراداتی هم داره،بعنوان مثال قیمت بعضی از کالاهای عرضه شده از بازار گرونتره …..

    1
    5
  28. من خریدهای زیادی از دیجی کالا کردم ولی متاسفانه در خرید اخرم وسیله کارکرده یا بعبارتی دست دوم برام ارسال شد که علی رغم اعتراض گفتند چون بعد از 24 ساعت گزارش دادین کاری نمیتئنیم کنیم در حالی که در شرایط فروشش یک هفته زمان ارجاع زدن واین باعث شد نه خودم ونه دیگرآشنایان دیگه از اون خرید نکنیم.

    1
    9
  29. پنج دلیل که از دیجیکالا خرید نکنیم
    1-قیمت زیاد نسبت به بازار (برا قطعات سیستم که 300تومن اختلاف راحت دیدم)
    2-ناموجود بودن اجناس
    3- اجناس موجود هم برند ها متفرقه بیشترا
    4-پشتیبانی نه چندان قوی
    5-هیچ گذینه سفارشی هم موجود نیست (حتی تو رنگ بندی هم گذینه ها محدوده)
    ——————————————————————————————————————-
    در مورد 5 هم مهم ترینش تو قسمت لپ تاپ هاست هیچ گذینه ای برا زیاد و کم کردن رم و هارد و… نمیده

    4
    6
  30. به نظر من همش شعاره.من از دیجی کلا یه گهواره خریدم که نصف ملزوماتش روش نبود.مثل پین و تمام پیچ و مهره و یه قسمت از گهواره که تور رو نگه میداره. هرچی هم تماس گرفتم امروز فردا کردن.بعدم که گفتم پس میفرستم گفتن که هم یه هفته بیشتر گذشته(انقد امروز فردا کردن که یه هفته تموم بشه) هم باید باز نمیکردید(خب باز نکرده چطوری بدونم سالم یا بدون عیبه) من که هیچ وقت از این حق خوریشون نمیگذرم که پول من کارگر رو خوردن که با هزار ذوق و شوق برای بچه تو راهیم خواستم یه چیز با ارزش بخرم اونم از پس انداز بخور و نمیریه کارگری.تازه بعد یه ماه فهمیدم اونی که من خریدم 860 تو مغازه 790 میدادن

    13
  31. نظر 1 شما کاملا اشتباه است.اعتماد در خرید را در چه چیزهایی می‌بینید؟؟ دیجی کالا اجناس ادکلن ها، کیف و… بسیار بی کیفیتی می‌آورد، قیمت اجناس بسیار گرانتر از قیمت نمایندگی رسمی همان کالا در بازار است. برای برگشت وجه عودت کالا بیش از ماه‌ها باید صبر کرد و دهها ساعت تماس گرفت تا مبلغ 10 هزار تومان را پس بگیرند. شما بسیاری از کالاهای دیجی کالا را ببین مهلت 7روز برگرداندن کالا را نداره. بسیاری از نظرات را تایید نمی کنند. متأسفانه شما هم وقتی پول میگیری برای تبلیغ هر چیز زشتی را هم حاضرید زیبا جلوه دهید.

    5
    5
    1. نيلوفر گودرزي

      واقعأ متاسفم برای مجموعه بی مسئولیت و بی کفایت دیجی کالا که انقدر بدقول هستن و فقط پول میگیرن در حالیکه توانایی تأمین سفارشها رو ندارن، اجناس بی کیفیت و در خیلی موارد فیک رو به اسم پیشنهاد شگفت انگیز میندازن به مردم، وقتشه خرید از شرکتهایی که شعور مردم رو به تمسخر گرفتن تحریم کنیم

      1
      12
  32. نمایندگی های شهرستانها دارند تلوزیون ال ای دی سامسونگا ارزانتر از دیجی کالا میفروشند.کسی نمیگه دوغ من ترشه.تازه با احتساب کرایه ی حمل بار از تهران به سایر استانها از نمایندگیها خیلی قیمتشون بیشتره.همش دروغه

    1
    6
  33. دیجی کالا واقعن فروشگاه بزرگیه و منم تا حالا کلی ازش خرید چردم، البته یه سری ایراد مثل دیراوردن پیکشون یا بعضی جنسهای گرونتر رو داره اما در کل مزایاش بیشتره و واقعا قایل اعتماده

    6
    11
    1. سلام
      دیجی کالا واقعا فروشگاه خوبیا و جای هیچ حرفی باقی نمیگذاره
      پشتیبانی دیحی کالا واقعا عالیه و همه ساعته بنده خودن ساعت ۳ نصف شب زنگ زدم و پاسخگو بودن که خیلیا میگن پشایبانی چندا قوی نداره ؟ باید بهشون بگم سخت تو اشتباهن
      مورد بعد میگن بعد از ماها مرجوع کردیم پول ندادن یا ۱۰ بار تماس گرفتیم خب واقعا عجیب بنظر میرسه من از تجربه مرجوعی خودم میگم
      بنده یه ساعت خریدم و خراب بود خیلی راحت با یک تماس مرجوعی من رو ثبت کردند و متاسفانه ۷ روز گذشت ولی چون به تعطیلی خورده بود من بعد از ۷ روز فرستادم و گفتن چون مرجوعیتون توی ۷ روز ثبت شده اشکالی نداره خب بعد از اینکه مرجوعی به دستشون رسید خرابیشو تایید کردند و پول رو ریختن و تمام این مراحل بدون مشکل و زحمت انجام شد و از طریق پیامک هم به من اطلاع داده میشد در ضمن در ازای مرجوعی هیچ هزینه پستی ندادم
      مورد بعد که میگن اصالت کالا توی دیجی کالا معلوم نیست
      خب درسته ولی به روش هایی نیشه فهمید اول اینکه از طریق نظرات دوم از طریق گارانتی دار بودن و سوم از طریق گشت و گذار و تحقیق توی اینترنت در مورد اون کالا
      بعضیا میگن قیمتاش مناسب نیست
      بله اینو تایید میکنم اما همیشه اینجور نبوده و نیست وقتی میخواید کالایی رو بگیرید که پولش براتون ارزش داره یه گشت و گذار بزنید ببینید اون کالا چه قیمته
      واقعا دمشون گرم تخفیفاشونم عالیه

      1
      4
      1. صابر طباطبائییزدی

        من مدت خیلی زیادیه از دیجی کالا خرید میکنم هر سال داره بدتر میشه. رفته توی حالتی که دیگه انقدر بزرگ شده برایش مشتری مهم نیست. هیچ پیشرفتی در خدمات ارسالی یا سرعت یا کیفیت یا اطلاع رسانی نداره. همین الان دو روزه از موعد تحویل گذشته و نه جواب درست حسابی به تیکت میده نه خبری است از موعد رسیدن جنس فقط عجله میکنه که بگه دستت رسیده و بدون اینکه به دستت رسیده باشه در سامانه خورده تحویل شده. بعدش نوشته که مشتری پاسخ نداد. بعدش من تیکت گذاشتم که هیچ میس کالی روی گوشی من نیافتاده میگه مسئول این کار تماس نمیگیره میاد درب مجتمع. میگم مجتمع ما الکترونیکیه و باید تماس بگیره که من در رو باز کنم. وگرنه هیچ دری باز نمیشه میگهه میاد دم در و بدون تماس میره. خیلی خیلی برام عجیبه که چنین بی مسئولیت هستند

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH