پروژه SpaceX

ایلان ماسک کلیپ کوتاهی از پروژه SpaceX را منتشر کرد

همان‌طور که ایلان ماسک قول داده بود، فیلم کوتاهی از لحظه آغاز پرتاب راکت‌های Falcon Heavy و پشت صحنه آن توسط تیم وست‌ورلد (Westworld) را آماده و منتشر نمود.

ایلان ماسک، این فیلم کوتاه را در دو قسمت یک و دو به عنوان Falcon Heavy and Starman، در صفحه اختصاصی اینستاگرام خود پست نمود (البته به صورت یک فایل کامل‌تر در یوتیوب نیز منتشر شد). هر چند شاید چندان هم کامل و مفصل نباشد اما کلیپ جالبی از مراحل‌کاری آماده سازی کپسول‌های فضایی SpaceX و تصاویر پرتاب و جدا شدن برنامه‌ریزی شده قسمت‌های موشک در حین ارتفاع‌گیری و همچنین آغاز عزیمت مرد ستاره‌ای (Starman)، در یک مدت زمان کوتاه را به نمایش می‌گذارد.

به علاوه در این ویدیو، به طرز شگفت‌انگیزی از دست رفتن مراکز تقویت‌کننده به نمایش درآمده است (باید توجه کنید در پروژه SpaceX، مانند ناسا تظاهر به تحت کنترل بودن همه چیز و گل و بلبل بودن اقدامات فضایی نمی‌شود!) و طبیعتا نیز دیگر نبودن موسیقی متنی از مرحوم دیوید بویی (David Bowie) حس نمی‌شود.

این کلیپ نیز بلافاصله با حضور ایلان ماسک به عنوان مهمان در مراسم SXSW 2018  وست‌ورلد منتشر شد. او در این مراسم، با اینکه هیچ اثری از تفکرات خیره‌کننده او به چشم نمی‌خورد، در مورد علاقه‌ خود و علت دسته و پنجه نرم کردن با پروژه‌های سنگین و سخت فضایی مانند SpaceX و Tesla صحبت کرد. او در این بین عنوان کرد:

زندگی نمی‌تواند تنها حل کردن یک بدبختی که بعد از بدبختی قبلی آمده است، باشد. بلکه زندگی باید آن چیزی باشد که وقتی صبح از خواب بیدار شدید، با آنها، شادی و اشتیاق وجودتان را فرا بگیرد و طبیعتا پروژه‌های مفهومی مانند خودرو‌های الکتریکی و سفر‌های فضایی، نمونه‌هایی از این انرژی‌های مثبت هستند.

مطالعه بیشتر : باارزش‌ترین استارت‌آپ‌های آمریکا را بشناسید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH