اوپو F7 با دوربین سلفی 25 مگاپیکسلی رویت شد

محصولات خانواده F اوپو، همیشه به واسطه بهره‌مندی از دوربین سلفی قوی شناخته می‌شوند. ظاهرا اوپو F7 نیز قرار است همین روند را ادامه دهد. طبق اطلاعات منتشر شده اوپو محصول جدید خود را در تاریخ 26 مارس و در هند به صورت رسمی رونمایی خواهد کرد. این اسمارت‌فون از همان طراحی تمام صفحه مورد استفاده در اوپو F5 استفاده می‌کند، با این حال در بخش بالایی نمایشگر بریدگی را مشابه با آی‌فون X مشاهده می‌کنیم.

پوستر رسمی لو رفته از اوپو F7، استفاده از یک سنسور 25 مگاپیکسلی با فناوری هوش مصنوعی را در این اسمارت‌فون تایید می‌کند. اگر به یاد داشته باشید اوپو F5 نیز از یک دوربین مجهز به فناوری هوش مصنوعی استفاده می‌کرد.

متاسفانه در این پوستر جزییات دیگری را شاهد نیستیم. با این حال طبق خبرهای قبلی این گوشی هوشمند از نمایشگری 6.2 اینچی استفاده می‌کند که نسبت تصویر آن 19 به 9 خواهد بود. هم‌چنین نسبت مساحت نمایشگر به پنل جلویی 89.09 درصد است. قلب پردازشی آن را هم یک چیپست مدیاتک تشکیل می‌دهد. از جمله قابلیت‌های هوش مصنوعی مورد استفاده در دوربین سلفی اوپو F7 می‌توان به real-time HDR، حالت زیبایی پیشرفته و هم‌چنین استیکرهای واقعیت افزوده اشاره کرد. انتظار می‌رود اوپو F7 در دو نسخه با رم 4 و 6 گیگابایتی و 64 گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار شود.

3 در مورد “اوپو F7 با دوربین سلفی 25 مگاپیکسلی رویت شد”

  1. چینیا دیگه همچین ارزونم نیسن و قیمتاشون بالا رفته مثلا همین نسبت به قیمت زیاد خوب نیست

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH