چگونه می‌توان ویدئوهای توئیتر را ذخیره کرد؟

توئیتر یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی است که به طور دقیق با آخرین رویدادها هماهنگ است. اگر از کاربران ثابت این شبکه اجتماعی محبوب باشید حتما برای‌تان پیش آمده که بخواهید یک ویدئو را در کامپیوتر یا گوشی هوشمند خود ذخیره کنید اما قطعا می‌دانید که توئیتر برای این منظور هیچ قابلیتی را به طور پیش‌فرض برای کاربران ارائه نکرده است. در این مقاله قصد داریم نحوه ذخیره ویدیوهای توئیتر را به شما آموزش می‌دهیم.

مدیرعامل توییتر، خبر تغییرات در تایم‌لاین را تکذیب کرد

برای ذخیره فیلم‌ها از توئیتر دو روش وجود دارد. یا باید از یک دانلودر ویدیوهای آنلاین استفاده کنید یا این‌که از یک برنامه اندرویدی کمک بگیرید. اگر از کاربران iOS هستید، باید بدانید که متاسفانه‌ هیچ برنامه‌ای در فروشگاه اپ‌استور برای دستگاه‌های iOS ارائه نشده است. بنابراین شما باید به مرورگر خود بروید و از ابزار وب برای این منظور استفاده کنید. اکنون در ادامه این مطلب هر دو روش موجود را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

  1. ویدئو دانلودر (وب)

در حال حاضر چند پورتال آنلاین وجود دارد که به شما اجازه می‌دهد ویدیوهای توئیتر را بارگیری کنید اما فقط تعداد محدودی از آن‌ها آن‌طور که انتظار دارید عمل می‌کنند. TwitterVideoDownloader و DownloadTwitterVideo دو مورد از معروف‌ترین دانلودرهای موجود هستند که می‌توانید برای این منظور از آن‌ها استفاده کنید. شما می‌توانید با طی مراحل زیر ویدیوهای مورد نظر خود را به‌راحتی از توئیتر دانلود کنید.

گام اول: در وهله نخست باید به وب‌سایت Twitter.com بروید و توئیت مورد نظر خود را از جایی که می‌خواهید ویدیو را ذخیره کنید جستجو کنید.

گام دوم: در این مرحله باید بر روی دکمه فلش کشویی گوشه توئیت کلیک کنید و لینک آن را کپی کنید.

گام سوم: کار تقریبا تمام است. در این‌ مرحله فقط باید آدرس URL توئیتی را که در مرحله قبل کپی کرده بودید، در فیلد ورودی دانلودر وارد کنید و پس از آن روی دکمه دانلود کلیک کنید.

  1. استفاده از یک برنامه اندرویدی

برای استفاده از این روش باید در ابتدا برنامه twitter video & GIF downloader را از گوگل‌پلی دانلود کرده و آن را نصب کنید. پس از نصب این نرم‌افزار شما باید با استفاده از برنامه توئیتر یا مرورگر وب خود، توئیت مورد نظری که می‌خواهید ویدیوی آن را ذخیره کنید را پیدا کنید. حالا روی دکمه فلش کشویی ضربه بزنید تا بتوانید لینک توئیت را کپی کنید. همان‌طور که در تصویر زیر نشان داده شده است، برای این منظور باید روی گزینه Copy link to Tweet کلیک کنید.

حالا که URL توییت مورد نظر را در اختیار دارید، کافی است به برنامه‌ای که دانلود کرده‌اید مراجعه کرده و نشانی اینترنتی کپی شده را وارد کنید و برای شروع دانلود ویدئو روی دکمه دانلود ضربه بزنید.

نتیجه‌گیری:

بدون شک شما برای ذخیره ویدیوها از توئیتر به کمک سرویس‌های سوم شخص نیاز خواهید داشت که ممکن است برای شما ناخوشایند باشد اما به یاد داشته باشید که این تنها راهی است که می‌توانید به کمک آن ویدیوهای توئیتر را دانلود کنید.

4 در مورد “چگونه می‌توان ویدئوهای توئیتر را ذخیره کرد؟”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH