مشخصات آی‌پد مینی 2، واقعا شرم‌آور است!

مشخصات آی‌پد مینی 2، واقعا شرم‌آور است!

آی‌پد مینی 2 ممکن است به محصولی تبدیل شود که تنها ویژگی “ضعیف و دور از انتظار” را نوید دهد. امکان دارد اپل با معرفی نسل بعدی آی‌پد مینی، شما را برای دیدن تبلتی ارزان قیمت با صفحه نمایشی که از تفکیک پذیری بیش‌تری برخورددار است، ناامید کرده و شما را از محصولات خود، متنفر سازد.

تصویری تازه‌ای نشان می‌دهد، که آی‌پد مینی 2 تنها در حدود 6.81 میلی متر ضخامت دارد. این ممکن است خبر خوبی در ابتدا به نظر برسد، چراکه آی‌پد مینی جدید نسبت به نسخه‌های پیشین خود، 0.4 میلی‌متر نازک تر شده اما این کاهش ضخامت، بدان معنی است که نسل دوم تبلت‌های ارزان قیمت 7.9 اینچی اپل به صفحه نمایشی با تفیفک پذیری بالاتر، مجهز نخواهند شد.

 

مشخصات آی‌پد مینی 2، واقعا شرم‌آور است!

نسل گذشته آی‎‌‌پد مینی با صفحه نمایشی با تفکیک پذیری 768*1024 پیکسلی، ارائه شد اما اسنادی به‌تازگی نشان می‌دهند که اپل در آی‌پد مینی 2 از صفحه نمایشی با تفکیک پذیری 1535*2049 پیکسل، استفاده کرده است. در تصاویری که منتشر شده، خلاف این قضیه به اثبات رسیده چراکه آی‌پد مینی 2 نازک‌تر شده و رزولوشن تصویر آن نیز، تغییری نیافته است. برای افزایش رزولوشن صفحه نمایش نسل بعدی تبلت‌های آی‌پد مینی 2، باید ضخامت تبلت افزایش یابد که متاسفانه عکس این قضیه در تصاویر ارائه شده، مشاهده می‌شود.

نمی‌توان گفت که آی‌پد مینی 2 محصول فوق العاده‌ای نخواهد بود چراکه هنوز تصاویر تایید نشده‌اند، اما باید بپذیرید که رنج ارزان قیمت‌های اپل همواره از حمایت محروم بوده‌اند و بی حامی، باقی خواهند ماند. این رسم اپل است!

 

12 در مورد “مشخصات آی‌پد مینی 2، واقعا شرم‌آور است!”

  1. خدا وکیل من با این ایپد کار کردم.واقعا محشره.کیفیت صفحه بی نظیر زیبایی عالی واز هر نظر بگم عالیه. فقط حیف که قیمتش یه کم بالاس.من 16 گیگ این ایپد رو 2050ملیون خریدم.وهیچ حرفی برای گفتن.ندارم.

    1. دیشب اپل آیپد مینی 2 رو معرفی کرد و همه رو شگفت زده کرد
      326 ppi
      retina
      dual core a7 chip 1.3 GHz
      7.5 mm
      اون کسی که باید شرم کنه شما شایعه پراکن هایید:-)))))))

    2. به نظر من اپل سلطان گوشی و تبلت های جهان است و باقی میماند.حداقل از گوشی های پلاستیکی و ضعیف سامسونگ بهتره.وبا وجود داشتن چیپ دو هسته ای 64بایتی از cpuنوت3 بسیار بهتر وسریعتره

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH