ساعت مچی هوشمند و جذاب کمپانی آدیداس، معرفی شد!

ساعت مچی هوشمند و جذاب کمپانی آدیداس، معرفی شد!

کمپانی آدیداس با معرفی ساعت مچی هوشمند خود به‌تازگی، وارد رقابت ساعت‌های مچی هوشمند شد. این کمپانی ساعت هوشمند خود را با نام MiCoach Smart Run  در کنفرانسی در شهر سان فرانسیسکو، معرفی کرد.

بعدا اعلام شد که ساعت مچی هوشمند آدیداس، قیمتی در حدود 350 یورو خواهد داشت. این کمپانی، آخرین شرکتی بوده که در بازار فناوری‌های هوشمند، حضورپیدا کرده است. در این ساعت مچی هوشمند، ترکیبی از GPS و حسگر ضربان قلب، گنجانده شده است.

ساعت مچی هوشمند آدیداس می‌تواند ضربان قلب را از طریق مچ دست، اندازه گیری نماید. تمام اطلاعات به‌دست آمده برروی صفحه اصلی این ساعت مچی هوشمند، به نمایش در خواهد آمد. فناوری به‌کار گرفته شده GPS در این گجت پوشیدنی، می‌تواند آماری از جمله فاصله و سرعت کاربران را اعلام نماید. مربی شخصی یکی از ده‌ها ویژگی‌های برتری است که در ساعت مچی هوشمند MiCoach Smart Run، خواهید یافت.

مطمئنا هدف از ارائه این ساعت مچی هوشمند از سوی آدیداس، تمرکز بر ویژگی‌هایی است که در هر ساعت مچی هوشمندی، به فراموشی سپرده شده است. کمپانی آدیداس اعلام کرده، که در هفته‌های آتی اطلاعات بیش‌تری را درباره این محصول فاش خواهد ساخت.

1 در مورد “ساعت مچی هوشمند و جذاب کمپانی آدیداس، معرفی شد!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH