گوشی اوپو R15 با دوربین 16 مگاپیکسلی جدید و مدرن سونی معرفی می‌شود

کمپانی اوپو خود را برای عرضه اسمارت‌فون‌هایی جدید در روزهای آینده آماده می‌کند. پس از آن‌که تایید شد این کمپانی رویدادی را روز 6 فرودین برای معرفی اسمارت‌فون اوپو F7 در نظر گرفته است، اکنون این شرکت اعلام کرده که 5 روز بعد آن نیز قصد دارد از گوشی‌های اوپو R15 و اوپو R15 پلاس رونمایی به عمل آورد.

اخیرا جزئیاتی پیرامون مشخصات دوربین اصلی گوشی اوپو R15 فاش شده است. ظاهرا این دوربین از سنسور جدید و مدرن IMX519 ساخت شرکت سونی بهره‌مند خواهد بود. این نخستین باری است که اخباری درباری وجود چنین حسگری به گوش می‌رسد.

تصاویر تبلیغاتی اوپو بیانگر اندازه 1/2.6 اینچی این سنسور با پیکسل‌های درشت 1.22 میکرونی است. این در حالی‌ است که اوپو R11 از حسگر IMX398 با ابعاد 1/2.8 اینچ و پیکسل‌هایی با اندازه 1.12 میکرون برخوردار است. این دوربین جدید قابلیت فیلم‌برداری با نرخ 60 قریم بر ثانیه را نیز به گوشی جدید چینی‌ها اضافه کرده است.

گوشی اوپو R15 و نسخه پلاس آن در یک رویداد تلویزیونی که بر اساس برنامه‌ریزی‌ها در ساعت 8 بعد از ظهر به وقت محلی آغاز می‌شود، معرفی خواهند شد. چانگ ییشان، بازیگر چینی به عنوان سفیر این برند تجاری بر روی صحنه حاضر خواهد شد؛ فردی که برای علاقه‌مندان به صحنه‌های سینمایی در این کشور کاملا شناخته شده است.

5 در مورد “گوشی اوپو R15 با دوربین 16 مگاپیکسلی جدید و مدرن سونی معرفی می‌شود”

  1. تقریبا خیلی از برند ها دارن گوشی و تبلت وفبلت هایی مثل هم تولید میکنن با یکم بالا و پایین که هیچ خلاقیت و نو اوری در اونا به کار نرفته.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH