مشخصات گوشی ویوو Y85 فاش شد؛ حضور دوربین دوگانه و اندروید 8.1 اوریو در این میان‌رده مدرن

اخیرا شاهد عرضه تعداد قابل‌ توجهی اسمارت‌فون با نمایشگرهای برش خورده بوده‌ایم. در ادامه همین روند، به تازگی مشخصاتی درخصوص دیوایس ویوو Y85 فاش شده که بر اساس آن باید این گوشی را نیز به جمع گجت‌هایی اضافه کنیم که از یک نمایشگر برش خورده برخوردار هستند.

ویوو Y85 گوشی میان‌رده‌ای است که به لحاظ ظاهری شباهت زیادی به هندست‌های جدید سری ردمی شرکت شیائومی دارد. این گجت به یک صفحه نمایش 6.26 اینچی با نسبت تصویر 19 به 9 مجهز بوده و از پردازنده 14 نانومتری اسنپدراگون 450  برخوردار است. این هندست به 4 گیگابایت رم و 32 یا 64 گیگابایت حافظه مجهز شده که البته این مقدار را می‌توان از طریق درگاه کارت حافظه تا مقدار زیادی افزایش داد. انرژی مورد نیاز این گجت را یک باتری 3260 میلی‌آمپر ساعتی تامین خواهد کرد.

کمپانی ویوو در بخش پشتی این دستگاه از یک دوربین دوگانه با سنسورهای 13 و 2 مگاپیکسلی و در قسمت جلویی گوشی نیز از یک حسگر 16 مگاپیکسلی با فناوری AI Beauty به عنوان دوربین سلفی بهره گرفته است. برخی قابلیت‌های اضافی نظیر استیکرهای واقعیت‌افزوده و فیس‌آنلاک نیز در این اسمارت‌فون گنجانده شده است.

ویوو Y85 با قابلیت‌هایی مانند بلوتوث نسخه 5، پشتیبانی از دو سیم‌کارت، درگاه میکرو USB 2.0، وای‌فای و GPS عرضه می‌شود. این گوشی از ابتدای کار سیستم‌عامل اندروید 8.1 اوریو را اجرا نموده و از نظر ابعاد دارای 154.8 میلی‌متر طول، 75 میلی‌متر عرض و 7.9 میلی‌متر خواهد بود. این هندست در رنگ‌های طلایی شامپاینی و طلایی-مشکی روانه بازار می‌شود. بر اساس گزارشات، مدل 64 گیگابایتی در زمان عرضه با قیمت حدود 284 دلاری به فروش می‌رسد. به نظر می‌رسد این محدوده قیمتی هیچ‌گونه نگرانی را متوجه گوشی‌های جدید سری ردمی شیائومی نخواهد کرد.

3 در مورد “مشخصات گوشی ویوو Y85 فاش شد؛ حضور دوربین دوگانه و اندروید 8.1 اوریو در این میان‌رده مدرن”

    1. عرفان مهرویی

      شما دنبال گوشی خوب هستی؟ برو دنبال ال جی. تو هر رده قیمتی خواستی گوشی بخری برو گوشی فروشی یه ال جی دستت بگیر مطمئنم عاشقش میشی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH