لیست دیوایس‌های سازگار با آخرین نسل از فناوری شارژ سریع کوالکام منتشر شد

کمپانی کوالکام تکنولوژی شارژ سریع خود را حدود پنج سال پیش معرفی کرد. هر ساله شاهد تکامل این فناوری بودیم و آخرین نسل آن نیز که با نام +Quick Charge 4.0/4.0 شناخته می‌شود، در محصولات جدید به‌کار گرفته شده است. به تازگی کوالکام  لیست دیوایس‌های سازگار با این نسل از فناوری شارژ سریع را اعلام کرده که قطعا برایتان جذاب و البته تعجب‌آور خواهد بود.

در وب‌سایت کوالکام بخشی وجود دارد که در آن می‌توان دیوایس‌های مجهز به تراشه‌های این کمپانی را بر اساس قابلیت‌هایی مانند فناوری تولیدی پردازنده، نسل شارژ سریع، شبکه مخابراتی و موارد دیگر دسته‌بندی کرد. ما از این بخش برای جست‌وجوی دیوایس‌های سازگار با آخرین نسل از فناوری شارژ سریع کمک گرفتیم اما نتیجه حاصل از آن ما را شگفت‌زده کرد. کوالکام در لیست دیوایس‌هایی که سازگاری کامل با +Quick Charge 4.0/4.0 دارند، تنها نام گوشی ریزرفون را درج کرده است!

قطعا شما هم مانند ما از این نتیجه تعجب کردید اما این بدان معنا نیست که هیچ گجت دیگری از این نسل پشتیبانی نمی‌کند. برای مثال گوشی زدتی‌ای نوبیا Z17 از نسل چهارم این فناوری پشتیبانی می‌کند اما نامش در این صفحه دیده نمی‌شود. مورد انتظارترین دستگاهی که انتظار داریم در آینده‌ای نزدیک به این لیست اضافه شود گوشی ال‌جی G7 خواهد بود که از چهارمین نسل این فناوری پشتیبانی خواهد کرد.

2 در مورد “لیست دیوایس‌های سازگار با آخرین نسل از فناوری شارژ سریع کوالکام منتشر شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH