نسخه جدید ریزرفون با لوگو طلایی رنگ عرضه می‌شود

ریزرفون حداقل از نظر قابلیت‌های گیمینگ و ویژگی‌های سخت‌افزاری یکی از اسمارت‌فون‌های اندرویدی برتر عرضه شده در سال 2017 محسوب می‌شود. اکنون سال 2018 است و هنوز هم ریزرفون یک انتخاب قانع‌کننده به شمار می‌آید. موضوعی که این هندست را بیش از پیش به عنوان خریدی مناسب مطرح می‌کند این است که امروز ریزر فروش نسخه‌ای محدود شده از این اسمارت‌فون را با لوگو طلایی رنگ آغاز کرد. در این مدل، آرم معمولی ریزر با نمونه طلایی رنگ آن جایگزین شده است.

گذشته از این تغییر ظاهری، ریزرفون نسخه طلایی از سخت‌افزاری مشابه با مدل استاندارد بهره می‌گیرد. ریزرفون با لوگوی طلایی به مناسبت جشنواره بهار چینی در کشورهای هنگ‌کنگ و ایالات‌متحده قابل خریداری خواهد بود. همچنین بر اساس تصاویر منتشر شده روی وب‌سایت ریزر این نسخه جدید در قالب یک بسته‌بندی قرمز رنگ با ظاهری جذاب عرضه می‌شود.

قیمت ریزرفون نسخه طلایی همانند مدل استاندارد این اسمارت‌فون برابر با 699.99 دلار است. واقعا هیچ توضیحی در مورد چگونگی “limited” بودن این مدل وجود ندارد. اما اگر مایلید که صاحب یکی از ریزرفون‌های جدید باشید، شاید بهترین کار این باشد که هرچه زودتر نسبت به خرید آن اقدام نموده و خریداری آن‌را به آینده موکول نکنید.

صرفا جهت یادآوری: ریزرفون دارای امکاناتی مانند یک نمایشگر IGZO LCD با اندازه 5.71 اینچ و فرکانس 120 هرتز، پردازنده اسنپ‌دراگون 835 ساخت شرکت کوالکام، 8 گیگابایت حافظه رم، 64 گیگابایت حافظه داخلی، یک باتری بزرگ با ظرفیت 4000 میلی‌آمپرساعت و اسپیکرهای استریو در بخش جلویی دستگاه است. نرخ نوسازی 120 هرتزی صفحه نمایش گوشی توسط لیست روبه گسترشی از بازی‌های اندرویدی پشتیبانی می‌شود. کمپانی ریزر از زمان عرضه این هندست در پاییز گذشته تعدادی به‌روزرسانی نرم‌افزاری را برای آن عرضه کرده است. یکی از این بسته‌های به‌روزرسانی در اوایل هفته جاری عرضه شد و قابلیت پشتیبانی از HDR و دالبی دیجیتال پلاس 5.1 برای تماشای ویدیوها روی اپلیکیشن نت‌فلیکس را به ریزرفون اضافه کرد.

3 در مورد “نسخه جدید ریزرفون با لوگو طلایی رنگ عرضه می‌شود”

  1. این گوشی رو خیلی دوست دارم ، سخت افزار ، برند ، قیمت همه چیش خوبه فعلا که پیکسل ۲ ایکس ال به لطف ال جی انقدر گند زده جز معدود گوشی های فوق العاده سال تو اندروید میتونه باشه ( البته باید صب کرد دید بعد از مدتی مشکل خاصی ازش پیدا میشه یا نه )

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH