HTC

اچ‌تی‌سی دیزایر 12 و دیزایر 12 پلاس معرفی شدند

اچ‌تی‌سی مجموعه میان‌رده‌های خود را با اعضای جدیدی به‌روز کرد. این گوشی‌های جدید که اچ‌تی‌سی دیزایر 12 و دیزایر 12 پلاس نام دارند، از نمایشگری با نسبت تصویر 18 به 9 بهره می‌برند. با آن‌که هیچ شگفتی و مورد جالبی در مشخصات این دو دیده نمی‌شود اما به هر حال این دو را گجت به عنوان اعضای جدید خانواده اچ‌تی‌سی مورد بررسی قرار می‌دهیم.

اچ‌تی‌سی دیزایر 12

اچ‌تی‌سی این دیوایس را به یک نمایشگر 5.5 اینچی IPS LCD با رزولوشن 1440 در 720 پیکسل (اچ‌دی پلاس) مجهز کرده که نسبت تصویر 18 به 9 را رقم می‌زند. برای دوربین اصلی این دستگاه لنزی 13 مگاپیکسلی و برای دوربین سلفی نیز از سنسوری 5 مگاپیکسلی استفاده شده است. تایوانی‌ها برای تامین قدرت این گجت از تراشه چهار هسته‌ای مدیاتک 6739 با حداکثر فرکانس 1.5 گیگاهرتز بهره برده و آن را با 3 گیگابایت رم همراه کرده‌اند. اچ‌تی‌سی در بخش امنیت دیزایر 12 خساست به خرج داده و آن را از نعمت حسگر اثر انگشت محروم کرده است. این هندست در رنگ‌های مشکی نقره‌ای و با قیمتی بین 185 تا 200 یورو عرضه خواهد شد.

اچ‌تی‌سی دیزایر 12 پلاس

این مدل از نمایشگری IPS LCD با اندازه‌ای بزرگ‌تر بهره می‌برد. نمایشگر 5.99 اینچی این دیوایس همانند برادر کوچک‌تر آن دارای رزولوشن 1440 در 720 پیکسل بوده و نسبت تصویر 18 به 9 دارد. در قاب پشتی این گجت دوربین دوگانه‌ای تعبیه شده که از دو لنز 13 و 2 مگاپیکسلی تشکیل شده است. نمونه 13 مگاپیکسلی دوربین اصلی بوده و نمونه 2 مگاپیکسلی نیز برای سنجش عمق کاربرد دارد. برای دوربین سلفی اچ‌تی‌سی دیزایر 12 پلاس از یک سنسور 8 مگاپیکسلی استفاده شده است.

برخلاف مدل نخست، توان پردازشی این گجت را تراشه مدرن و 14 نانومتری اسنپدراگون 450 تامین می‌کند که از هشت هسته 1.8 گیگاهرتزی برخوردار است. وجود 3 گیگابایت رم می‌تواند تضمینی بر اجرای روان اکثر نرم‌افزارهای موجود بر روی این دستگاه باشد. اچ‌تی‌سی این گوشی میان‌رده را به حسگر اثر انگشتی مجهز کرده که در قاب پشتی خودنمایی می‌کند. هر دو دیوایس نام برده شده به اندروید اوریو مجهز شده‌اند. این هندست در رنگ‌های مشکی و نقره‌ای عرضه شده و پیش‌فروش آن نیز بسته به بازار آن، با قیمتی بین 235 تا 250 دلار به انجام می‌رسد. تحویل محصولات پیش‌فروش شده نیز از 10 روز آینده آغاز خواهد شد.

5 در مورد “اچ‌تی‌سی دیزایر 12 و دیزایر 12 پلاس معرفی شدند”

  1. به نظرم اصلا مشخصات جالبی ندارند و به نظرم هواوی نوا ای ۳ و گلکسی ای ۸ با وجود قیمت بیشترولی گذینه های خیلی بهتری هستند

  2. عرفان مهرویی

    اچ تی سی میتونه با پیشگیری روند سال دوری که آقایی میکرد تو بازار به موفقیت برگرده. به نظرم نمی تونه چون دیگه توانشو نداره. الان دور دور ال جیه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH