ذن‌فون 3

سه گوشی دیگر از سری ذن‌فون 3 ایسوس به‌روزرسانی اندروید اوریو را دریافت می‌کنند

کمپانی ایسوس هفته گذشته اعلام کرده بود که به‌روزرسانی اندروید اوریو را تا آخر همین ماه برای سه عضو دیگر از سری سوم گوشی‌های ذن‌فون منتشر می‌کند. با آن‌که چیز دیگری به این صحبت‌ها اضافه نشد و هیچ تاریخ دقیقی برای این کار اعلام نشد، نمایندگی مالزی ایسوس نام دستگاه‌های مشمول این برنامه را اعلام کرد.

مالزیایی‌ها اعلام کردند گوشی‌های، ذن‌فون 3 زوم، ذن‌فون 3 لیزر و مدل Deluxe سه عضوی هستند که تا پایان این ماه به‌روزرسانی اندروید اوریو را دریافت می‌کنند. البته این دیوایس‌ها اولین عضو این سری نیستند که این به‌روزرسانی را دریافت می‌کنند. ایسوس پیش از این آخرین نسخه اندروید را برای نسخه اورجینال ذن‌فون 3 و نسخه مکس آن عرضه کرده بود. گوشی ایسوس ذن‌فون 4 پرو نیز چند هفته پیش این به‌روزرسانی را دریافت کرد.

از آن‌جایی که گوشی‌های سری ذن‌فون ایسوس در مناطق مختلف جهان از مشخصات سخت‌افزاری متفاوتی برخوردارند، شماره مدل دیوایس‌های واجد شرایط دریافت این پکیج اعلام شده تا کاربران آن‌ها آماده دریافت این به‌روزرسانی باشند. ظاهرا گوشی‌های ذن‌فون 3 لیزر با شماره مدل (ZC551KL)، ذن‌فون 3 زوم با شماره مدل (ZE553KL) و مدل Deluxe با شماره مدل (ZS550KL) مشمول این طرح هستند. لازم به ذکر است که علاوه بر اندروید اوریو، این پکیج شامل برخی قابلیت‌های ویژه و بهبودهای مربوط به عملکرد این دستگاه‌ها نیز می‌شود.

2 در مورد “سه گوشی دیگر از سری ذن‌فون 3 ایسوس به‌روزرسانی اندروید اوریو را دریافت می‌کنند”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH