پوستر جدیدی از گوشی ال‌جی G7 با رنگ سبز روشن منتشر شد

ماه گذشته و در رویداد MWC 2018، گوشی ال‌جی G7 در پشت درهای بسته و تنها برای مشتریان خصوصی به نمایش درآمد. بر اساس ویدئویی که منتسب به این پرچمدار است، مشخص می‌شود که گوشی ال‌جی G7 به‌مانند آی‌فون X از نمایشگری با قابلیت بریدگی (ناچ) برخوردار است.

امروز پوستری از ال‌جی G7 توسط SlashLeaks منتشر شده که سند دیگری است بر این‌که این گوشی پرچمدار از یک صفحه‌نمایش برش خورده برخوردار است. در پوستر پایین مشاهده می‌کنید که این اسمارت‌فون در رنگ سبز روشن به نمایش در آمده و این احتمال وجود دارد که با همین رنگ جدید نیز عرضه شود. همان‌طور که مشاهده می‌کنید، غیر از بخش پایینی که میزبان لوگوی ال‌جی است، حاشیه‌های کناری در کم‌ترین و باریک‌ترین حالت ممکن در نظر گرفته شده است.

با نگاه به بخش پشتی نیز خمیدگی این پنل واضح و قابل رویت است. دوربین دوگانه، فلش LED و حسگر اثر انگشت به صورت عمودی و زیر یک‌دیگر تعبیه شده‌اند و علامت تجاری B&O نیز نشان می‌دهد که این دستگاه با اسپیکرهای بنگ اند اولوفسن عرضه خواهد شد. عبارت LG ThinQ Mods روی این پوستر گویای این است که هندست مورد نظر از برخی اکسسوری‌های ماژولار نیز پشتیبانی خواهد کرد.

ظاهرا پرچمدار جدید سری G قرار است در دو نسخه با نام‌های G7 و G7 پلاس عرضه شود که ظاهرا تنها تفاوت آن‌ها در بخش رم و حافظه داخلی خواهد بود. بر اساس گزارشی که اخیرا منتشر شده، ال‌جی برای کاهش هزینه‌ها قید استفاده از صفحه‌ نمایش اولد را زده و قرار است این هندست به یک نمایشگر 6.1 اینچی فول‌ویژن از نوع +MLCD مجهز شود. این نمایشگر رزولوشن 3120 در 1440 پیکسل و نسبت تصویر 19.5:9 خواهد داشت.

ال‌جی برای پرچمدار امسال خود اشتباه سال گذشته را تکرار نکرده و برای تامین قدرت پردازشی آن از تراشه پرچمدار اسنپدراگون 845 بهره خواهد گرفت. دوربین دوگانه 16 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.6، باتری 3000 میلی‌آمپر ساعتی، رم 4 گیگابایتی به همراه 64 گیگابایت حافظه داخلی برای G7 و رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی برای G7 پلاس از دیگر مشخصات این هندست به شمار می‌رود. قیمت تعیین شده برای ال‌جی G7 و نسخه پلاس آن به ترتیب 850 و 950 دلار خواهد بود. کره‌ای‌ها احتمالا این گوشی‌های پرچمدار را ماه آینده معرفی و اندکی بعد روانه بازارها خواهند کرد.

7 در مورد “پوستر جدیدی از گوشی ال‌جی G7 با رنگ سبز روشن منتشر شد”

      1. عرفان مهرویی

        شما طرفدار ال جی بودی و تازه پشیمون شدی؟ همه تو این یکی دو سال طرفدار ال جی دارن میشن با تولیدات جدیدش شما !!!! یه تحدید نظر بکنید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH