امتیاز دوربین گوشی ال‌جی G7 تینکیو در تست‌های DxOMark فاجعه‌بار است!

وب‌سایت DxOMark معتبرترین مرجع برای بررسی انواع سنسورها، لنزها و دوربین گوشی‌های هوشمند است. همین موضوع موجب شده که امتیازهای اعطا شده به گجت‌های هوشمند در این وب‌سایت، هم برای کاربران و هم برای تولیدکنندگان مهم باشد. آخرین پروژه این کمپانی مربوط به بررسی دوربین گوشی ال‌جی G7 تینکیو بوده که امتیاز نهایی این دستگاه نشان می‌دهد پرچمدار خوش قد و بالای ال‌جی هیچ شانسی برای رقابت با رقبایش ندارد.

نمونه تصویر دوربین گوشی ال‌جی G7 (به دلیل کاهش حجم، از کیفیت اصلی کاسته شده است)

تا چند سال پیش، پرچمداران ال‌جی را نه به خاطر طراحی فوق‌العاده یا هر عامل دیگری، بلکه به خاطر کیفیت بالای دوربین‌شان می‌شناختیم. در آن روزها گوشی‌های ال‌جی رقبای خود از سامسونگ و اپل را پشت سر می‌گذاشتند اما حیف که دیگر اثری از آن روزها نبوده و چند سالی می‌شود که ال‌جی همانند اچ‌تی‌سی در سرازیری افتاده است. این موضوع را می‌توان از امتیاز دوربین گوشی پرچمدار ال‌جی G7 در وب‌سایت DxOMark نیز متوجه شد.

در حالی که گوشی‌های پرچمدار کمپانی‌های به‌نام در این وب‌سایت در حال گذر کردن از امتیاز 100 هستند، پرچمدار دو دوربینه ال‌جی امتیاز کلی 83 را به دست آورده که برای یک گوشی پرچمدار در سال 2018 شرم‌آور است. بد نیست بدانید گوشی گلکسی S6 اج سامسونگ در سال 2015، آن هم با تک دوربین خود امتیاز 82 را در این تست‌ها کسب کرده بود! در تصویر زیر می‌توانید امتیاز کلی و عملکرد دوربین گوشی ال‌جی G7 را در هر یک از بخش‌ها مشاهده کنید.

جزئیات عملکرد دوربین گوشی ال‌جی G7 در تست‌های DxOMark

برای مقایسه بیش‌تر می‌توانید به گلکسی S7 اج و آی‌فون 7 پلاس توجه کنید که در سال 2016 عرضه شده و به ترتیب امتیازهای 89 و 88 را در DxOMark به دست آورده بودند. این یعنی پرچمداران دو سال پیش سامسونگ و اپل، از پرچمدار امسال ال‌جی عکس‌های بهتری ثبت می‌کنند. ما امیدواریم که گوشی ال‌جی V40 تینکیو با دوربین سه‌گانه‌اش برای این کمپانی خوش‌نام کسب آبرو کرده و از تلخی ضعف دوربین ال‌جی G7 کم کند.

1 در مورد “امتیاز دوربین گوشی ال‌جی G7 تینکیو در تست‌های DxOMark فاجعه‌بار است!”

  1. الکسیس سانچز

    Dxomark معتبر ترین منبع هستش زکی خیال باطل دیگه گل عکاس های حرفه ای و مخصوصا کارشناسان موبایل و فناوری این رو می دونند که dxomark در حوزه دوربین موبایل یک سایت جیره خور هستش که اصلا و ابدا نمی شه رو نمراتش حساب کرد

    1
    1

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH