مشخصات سخت‌افزاری گوشی وان‌پلاس 6 فاش شد

اصحاب رسانه منتظر رونمایی از پرچمدار جدید کمپانی چینی وان‌پلاس هستند. هر روز که می‌گذرد خبرهای بیشتری درباره گوشی وان‌پلاس 6 می‌شنویم و در جدیدترین مورد آن نیز مهم‌ترین مشخصات سخت‌افزاری این دستگاه فاش شده که نشان از قدرت بالای پرچمدار جدید چینی‌ها دارد.

چندی پیش تصویری منتشر شده بود که در آن قیمت این گوشی پرچمدار با رقبایش مورد مقایسه قرار گرفت. در این تصویر قیمت نسخه 256 گیگابایتی وان‌پلاس 6 حدود 750 دلار اعلام شده بود. حال پس از گذشت چند روز، تصویر دیگری منتشر شده که در آن بخش اعظم جزئیات سخت‌افزاری این گجت شامل پردازنده، میزان رم، حافظه داخلی و مشخصات دوربین دوگانه این هندست به چشم می‌خورد.

همان‌گونه که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، گوشی وان‌پلاس 6 به یک نمایشگر 6.28 اینچی امولد مجهز شده که رزولوشن 2280 در 1080 پیکسل و نسبت تصویر 19 به 9 دارد. این پنل را می‌توان نمونه مشابه پنل به‌کار گرفته شده در گوشی اوپو R15 دانست. از آن‌جا که برای فرکانس پردازنده عدد 2.7 گیگاهرتز درج شده و البته بر اساس شایعات قبلی، می‌توان با قاطعیت گفت که تراشه اسنپدراگون 845 در این پرچمدار حضور خواهد داشت.

دوربین دوگانه وان‌پلاس 6 را دو لنز 20 و 16 مگاپیکسلی تشکیل داده که هر دوی آن‌ها از دیافراگمی با ضریب گشودگی f/1.7 برخوردارند. ظاهرا این دوربین‌ها نسبت به نمونه‌های موجود در گوشی وان‌پلاس 5T بدون تغییر مانده‌اند. برای دوربین سلفی نیز از یک سنسور 20 مگاپیکسلی استفاده شده که ضریب گشودگی دیافراگم آن برابر با f/2.0 است.

در بخش حافظه نیز وان‌پلاس 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه را برای پرچمدارش در نظر گرفته که نسبت به گوشی وان‌پلاس 3T که حدود یک سال و نیم پیش معرفی شده بود، افزایش چندانی را نشان نمی‌دهد. مطابق انتظار در این هندست از اندروید 8.1 اوریو استفاده شده که البته آن را در قالب سیستم عامل اکسیژن (نسخه در دسترس کاربران چینی، هیدروژن نام دارد) بر روی گوشی پرچمدار وان‌پلاس خواهیم دید. یک باتری 3450 میلی‌آمپر ساعتی نیز انرژی مورد نیاز این گجت را تامین خواهد کرد.

4 در مورد “مشخصات سخت‌افزاری گوشی وان‌پلاس 6 فاش شد”

  1. من وانپلاس 5تی دارم واقعا راضیم
    تقریبا 2300 پولش رو دادم اندازه گوشی 6 ملیونی ایفون ایکس کارایی داره بلکم بیشتر چون توی تست سرعت از اون سریع تر بود
    در ضمن ایفون ایکس اثر انگشت هم نداره 🙂

  2. مهدی حاجیان

    واقعا گوشی هاش وانپلاس حرف ندارن و به اندازه پولی که میدی میارزن
    فک کن وانپلاس 5تی 2200 پولشه با رم 8

  3. تاسف داره واقعا.حذف جک هدفون که اسمش شجاعت نیست حماقته.البته اپل سود براش مهم‌تر از رضایت مشتریه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH