اپل

اپل با معرفی آی‌پدهای جدید به سراغ بازار گجت‌های آموزشی خواهد رفت

اپل سه روز دیگر رویدادی را در شیکاگو برگزار خواهد کرد که طبق پیش‌بینی‌ها قرار است آبستن اتفاقات زیادی باشد. ظاهرا یکی از برنامه‌های اپل در این مراسم، معرفی آی‌پد جدید و ارزانی است که برای بازار آموزشی تدارک دیده شده است.

به نظر می‌رسد که اپل تمرکز خاصی بر روی بازار محصولات آموزشی داشته و قصد دارد که آی‌پدهایی را با قیمت کمتر برای مربیان آموزشی و دانش‌آموزان عرضه کند. این اقدام اپل را می‌توان این‌گونه تفسیر کرد که کوپرتینویی‌ها نگران سلطه کروم‌بوک‌های گوگل و تبلت‌های اندرویدی بر این بازار بوده و در نظر دارند که سهم بیشتری از این بازار را در اختیار خود بگیرند.

بازار محصولات آموزشی هم‌اکنون ارزشی حدود 17.7 میلیارد دلار داشته که گوگل با تصاحب 60 درصد از این بازار، بخش اعظم آن را مال خود کرده است. در حال حاضر ارزان‌ترین آی‌پد اپل مدلی با 32 گیگابایت حافظه داخلی بوده که قیمتی 400 یورویی دارد. این در حالی است که تعداد زیادی از کروم‌بوک‌های ایسوس، سامسونگ و ایسر قیمتی کمتر از 300 دلار دارند. علاوه بر این، گزارش شده که این کمپانی در حال کار بر روی یک مک‌بوک ارزان برای بازار آموزشی است. هر چند که به این زودی‌ها شاهد معرفی آن نبوده و زمان زیادی به عرضه آن باقی مانده است.

4 در مورد “اپل با معرفی آی‌پدهای جدید به سراغ بازار گجت‌های آموزشی خواهد رفت”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH