نمایشگر گوشی اچ‌تی‌سی U12 Life همانند آی‌فون X دارای بریدگی خواهد بود

با وجود این‌که هنوز مشخص نیست، کمپانی اچ‌تی‌سی قصد دارد استراتژی خود را برای معرفی دو پرچم‌دار در سال ادامه دهد یا خیر اما کاملا واضح است که کسب و کار شرکت تایوانی دچار مشکل شده و به یک استراحت احتیاج دارد.

متاسفانه این سازنده فروش خوبی را از عرضه محصولاتش بدست نمی‌آورد و بسیاری معتقدند که گوشی اچ‌تی‌سی U12 پلاس بیش از این‌که یک محصول فوق‌العاده برای بهبود اوضاع نابه‌سامان این سازنده باشد، بیشتر شبیه نفس‌های آخر تایوانی در زمینه تولید اسمارت‌فون‌ها است.

اچ‌تی‌سی U12 Life

البته همه می‌دانیم که تایوانی‌ها بدون تلاش تا لحظه آخر از این رقابت سخت دست نمی‌کشند و گفته می‌شود تازه‌ترین دستاورد آنها که یک اسمارت‌فون میان‌رده است، از بریدگی معروف آی‌فون X بهره خواهد برد. ایوان بلس، یکی از افشاگران معروف در زمینه اسمارت‌فون‌ها ادعا می‌کند که گوشی اچ‌تی‌سی U12 Life در بالای نمایشگر خود با یک بریدگی مشابه آی‌فون X همراه خواهد شد.

البته گفتنی است که هنوز هیچ تصویری از اچ‌تی‌سی U12 Life منتشر نشده و معلوم نیست که این سازنده قصد دارد چگونه از بریدگی مورد بحث، استفاده نماید. شاید این بریدگی مثل اسنشال فون کوچک یا حتی بزرگ‌تر نمونه موجود در آی‌فون X‌ باشد. به‌نظر می‌رسد فعلا باید منتظر بمانیم تا ببینیم اچ‌تی‌سی تصمیم گرفته چه محصولی را روانه بازار کند.

6 در مورد “نمایشگر گوشی اچ‌تی‌سی U12 Life همانند آی‌فون X دارای بریدگی خواهد بود”

  1. اچ تی سی هم شد کپی از ایفون :/
    طراح ندارن بزارن خب ما طراحی کنیم خیلی بهتر میشه احتمالا
    هواوی که انگار های کپیه ایفون، پی 20 به اون خفنی زده با طراحی کپی از ایفون :||||

  2. واقعا این ناچ به چه دردی میخوره؟ بخاطر یه درصد بیشتر چه کار هایی میکنن
    هیچ کاربری هم راضی نیست

  3. عرفان مهرویی

    اچ تی سی واقعا حیف شد کلا رفت که رفت و الان دیگه کسی سراغ این برند نمیره. الان اون بزرگی و آوازه رو برندایی مثل ال جی دارن دست میگیرن

  4. هواوی با این ک کپی کرده ولی نرم افزاری یکاری کرده ک بشه برش رو حذف کرد به انتخاب خود کاربرا ولی اچ تی سی نه مجبورن با همین ظاهر باهاش کنار بیان

  5. خراب کرد اچ تی سی
    از این برند به این خوبی واقعا همچین کاری بعید بود که بیاد از ایفون کپی کنه ..خودش خراب کرد با این کار

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH