گلکسی تب S4

بازارهای عرضه گلکسی A6 و گلکسی A6 پلاس مشخص شد

چندی پیش گوشی‌های گلکسی A6 و گلکسی A6 پلاس با شماره مدل SM-A600FN و SM-A605G در بنچمارک گیک‌بنچ دیده شدند. با آن که هنوز این دو دیوایس به صورت رسمی معرفی نشده‌اند، منابع خبری بازارهای عرضه این گجت‌ها را اعلام کرده‌اند.

فلش کردن گوشی‌های سامسونگ

مطابق اطلاعات منتشر شده در وب‌سایت SamMobile، کمپانی سامسونگ به‌زودی این دو دستگاه را معرفی می‌کند اما آن‌ها را تنها در سه بازار اروپا، روسیه و خاورمیانه عرضه خواهد کرد. به لطف اطلاعات قبلی می‌دانیم که گوشی گلکسی A6 به تراشه هشت هسته‌ای اگزینوس 7870 مجهز خواهد شد؛ همان پردازنده‌ای که آن را در گلکسی A3 2017 و اکثر دیوایس‌های سری J دیده‌ایم. انتظار داریم که سامسونگ این مدل را به 3 گیگابایت رم مجهز کرده و اندروید 8 اوریو با رابط کاربری سامسونگ اکسپرینس 9 آن را هدایت کند.

در طرف دیگر، گلکسی A6 پلاس به تراشه اسنپدراگون 625 مجهز خواهد شد که از بسیاری جهات مشابه با نمونه اگزینوس است. این مسئله خود به تنهایی مایه شگفتی است؛ زیرا سامسونگ به طور معمول دیوایس‌های خارج از بازار ایالات متحده را به تراشه اسنپدراگون تجهیز نمی‌کند. ظاهرا سامسونگ این رویه را به‌تازگی در پیش گرفته و در اوایل سال جاری میلادی نیز شاهد عرضه گوشی گلکسی J2 2018 با پردازنده‌ای از کوالکام بودیم.

این را هم اشاره کنیم که مدل پلاس از 4 گیگابایت رم بهره‌مند بوده و به‌مانند برادر کوچک‌ترش با اندروید 8 اوریو عرضه خواهد شد. درخصوص قیمت این دو گجت اطلاعات کمی منتشر شده اما با توجه به سخت‌افزار متوسط و استفاده از تراشه‌ای که دو سال از عمر آن می‌گذرد، می‌توان پیش‌بینی کرد که قیمت کهکشانی‌های جدید سامسونگ در حدود دیگر میان‌رده‌های بازار و حتی اندکی کمتر از آن‌ها باشد.

2 در مورد “بازارهای عرضه گلکسی A6 و گلکسی A6 پلاس مشخص شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH