تصویری از گوشی هواوی آنر 10 با نمایشگر برش خورده منتشر شد

هواوی در ماه ژوئن سال گذشته میلادی از گوشی آنر 9 رونمایی کرد. به‌تازگی چندین تصویر از جانشین این اسمارت‌فون که با نام آنر 10 شناخته می‌شود، منتشر شده که وجود یک برش در بالای نمایشگر آن را نشان می‌دهد.

به این ترتیب آنر 10 اولین هندست از برند آنر خواهد بود که از نمایشگری برش خورده بهره‌مند می‌شود. چندی پیش یکی از پایه‌گذاران و مدیران کمپانی چینی وان‌‌پلاس نیز تایید کرد که در گوشی پرچمدار وان‌‌پلاس 6 نیز از نمایشگری برش خورده استفاده خواهد شد. هم‌چنین در شایعات اخیر اعلام شده که شیائومی نیز در نسل آتی پرچم‌داران خود از چنین پنل‌هایی استفاده می‌کند.

به وضوح مشخص است وجود بریدگی در بالای نمایشگر که ابتدا آن را در اسنشال‌فون و آی‌فون 10 مشاهده کرده‌ایم، اکنون به یکی از ترندهای بازار تبدیل شده است و تولیدکنندگان برای جلب رضایت مشتریان خود مجبور به استفاده از آن هستند.

اگرچه در تصاویر لو رفته از آنر 10، این اسمارت‌فون به وسیله یک کیس محافظ پوشانده شده است، اما با این حال به وضوح می‌توانیم جزئیات این هندست از جمله بریدگی بالای نمایشگر آن را مشاهده کنیم. در زیر نمایشگر نیز کلید فیزیکی هوم مشاهده می‌شود که میزبان حسگر اثر انگشت این دستگاه خواهد بود. در بخش پشتی نیز می‌توانیم دوربین دوگانه‌ای را ببینیم که به شکل افقی کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند. انتظار می‌رود این اسمارت‌فون هم‌چون نسل‌های گذشته از ترکیب شیشه و فلز تشکیل شده باشد.

مطابق خبرها، گوشی آنر 10 از چیپست کایرین 970 برخوردار بوده و هم‌چون نسل قبلی خود به 64 گیگابایت حافظه داخلی و 4 گیگابایت رم مجهز می‌شود. هم‌چنین می‌توان انتظار داشت یک نسخه 128 گیگابایتی مجهز به 6 گیگابایت رم نیز در کنار مدل پایه روانه بازار شود. متاسفانه اطلاعات ذکر شده را نمی‌توان به صورت قطعی تایید کرد، بنابراین به این مطلب به چشم یک شایعه نگاه کنید.

3 در مورد “تصویری از گوشی هواوی آنر 10 با نمایشگر برش خورده منتشر شد”

  1. الان ایفون میگه عجب غلطی کردم برش دادم صفحه ایفون ایکس رو????هواوی …قضیه در اورد با این کپی زدن هاش

  2. مثل پی نهه که اینم خیلی زشته اون بریدگی حتی سامسونگ هم اینجوری کنه نمیخرم چه برسه هواوی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH