هواوی آنر 7A با دوربین دوگانه و قیمتی رقابتی رسما معرفی شد

پس از انتشار شایعات فراوان، سرانجام گوشی هواوی آنر 7A در کشور چین معرفی شد. این گجت یک محصول مناسب با قیمتی رقابتی است که ارزش خرید بالایی نسبت به سخت‌افزارش دارد. ظاهر این هندست به گونه‌ای است که به نظر می‌رسد روح گوشی آنر V10 در آن دمیده شده است.

آنر در بخش طراحی این هندست از ترکیب شیشه و فلز استفاده کرده است. فریم فلزی این دستگاه بین دو بخش شیشه‌ای خمیده قرار گرفته که در نهایت هنگام به‌دست گرفتن آن حس خاصی را به کاربر منتقل می‌کند. این اسمارت‌فون از یک نمایشگر 5.7 اینچی با رزولوشن 1440 در 720 پیکسل (اچ‌دی پلاس) برخوردار بوده که نسبت تصویر 18 به 9 را رقم می‌زند.

تراشه 28 نانومتری اسنپدراگون 430 عهده‌دار پردازش اطلاعات در این هندست بوده و برای آن دو نسخه با 2 و 3 گیگابایت رم در نظر گرفته شده است. هر دو نسخه فوق از 32 گیگابایت حافظه داخلی بهره‌مند هستند. حسگر اثر انگشت نیز مطابق اکثر دیوایس‌های این برند در پشت دستگاه و در همان جای همیشگی قرار گرفته است. یک باتری 3000 میلی‌آمپر ساعتی انرژی مورد نیاز محصول جدید آنر را تامین خواهد کرد که ظاهرا با هیچ نوعی از فناوری شارژ سریع سازگار نیست.

دوربین دوگانه آنر 7A را یک لنز اصلی 13 مگاپیکسلی و یک لنز کمکی 2 مگاپیکسلی تشکیل داده که وظیفه اصلی آن سنجش عمق تصاویر و اعمال افکت بوکه است. این دوربین‌ها می‌توانند ویدیوهای فول اچ‌دی را با نرخ 30 فریم بر ثانیه ضبط کنند. دوربین سلفی نیز نمونه‌ای 8 مگاپیکسلی بوده که توسط یک فلش LED همراهی می‌شود. این دوربین می‌تواند با اسکن کامل صورت کاربر به قفل‌گشایی از طریق سیستم تشخیص چهره کمک کند.

این هندست از دو سیم‌کارت به صورت هم‌زمان پشتیبانی می‌کند اما نکته جالب توجه این است که درگاه کارت حافظه این دستگاه از سیم‌کارت دوم مجزا بوده و کاربران می‌توانند به طور هم‌زمان از دو سیم‌کارت و کارت حافظه استفاده کنند. از دیگر امکانات ارتباطی این اسمارت‌فون می‌توان به برخورداری از جک 3.5 میلی‌متری صدا با بهره‌مندی از تکنولوژی “هیستن” هواوی و رادیو FM اشاره کرد که این روزها اکثر پرچمداران از نعمت آن‌ها بی‌بهره‌اند.

ظاهرا دیوایس جدید آنر قرار است در رنگ‌های مشکی نیمه شب، طلایی پلاتینیومی و آبی قطبی عرضه شود. آن‌طور که اعلام شده، قیمت نسخه پایه که از 2 گیگابایت رم بهره می‌برد، حدود 130 دلار خواهد بود. این در حالی است که نسخه دوم با بهره‌مندی از 3 گیگابایت رم قیمتی در حدود 160 دلار دارد.

3 در مورد “هواوی آنر 7A با دوربین دوگانه و قیمتی رقابتی رسما معرفی شد”

  1. واقعا هم سر همین قیمت هاشون رقابتی شدن وگرنه یه برند چینی هیچ جای برای رقابت با کره ژاپن اپل امریکا نخواهد داشت

  2. مهدی حاجیان

    قیمت واقعا مناسبی به هواوی بابت زدن این گوشی باید تبریک گفت
    فقط من یه مسئله ای رو بگم که خیلی از دوستان ازش اگاه هستن
    هواوی گوشی های میان رده و پایین ردش حرف نداره واقعا ارزش خرید داره
    ولی خب توی ساخت پرچمدار نمیتونه با شرکت های بزرگی همچون سامسونگ اپل و .. رقابت کنه
    ولی همون میان رده ها سهم خوبی تو بازار دارن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH