قیمت محصول بزرگ و استثنایی نوکیا، مشخص شد!

قیمت محصول بزرگ و استثنایی نوکیا، مشخص شد!

یکی از فروشگاه‌های رسمی نوکیا در چین، به صورت کاملا اتفاقی قیمت فبلت لومیا 1520 را اعلام کرد. این فبلت 6 اینچی، در حدود 5000 یوآن (820 دلار) قیمت خواهد داشت. موارد قابل توجه بسیاری در سایت رسمی نوکیا به چشم می‌خورد که می‌تواند مهر تاییدی بر مشخصات از پیش انتشار یافته تلفن هوشمند بزرگ لومیا 1520، باشند.

پیش‌تر اطلاعاتی به‌دست آمده بود که از مشخصاتی مانند صفحه نمایش 6 اینچی فول HD، پردازنده چهارهسته‌ای کوالکام Snapdragon سری 800 و دوربین 20.7 مگاپیکسلی برای این محصول بزرگ، حکایت داشته‌اند. انتظار می‌رود در روز سه‌شنبه، این فبلت  در کنار تبلت ویندوزی نوکیا با نام لومیا 2520 رسما معرفی شود. شایعه شده است که عرضه فبلت لومیا 1520 هفته دوم ماه میلادی آینده از طریق یکی از اپراتورهای ایالات متحده آمریکا، شروع خواهد شد. احتمالاتی نیز مبنی بر عرضه این محصول با قیمت 299.99 دلار با یک قرارداد 2 ساله، وجود دارد.

با این حال، بازار فبلت‌ها یا موبایل‌های بزرگ فعلا از محصولات هوشمند اندرویدی، اشباع شده و کم‌تر محصولی می‌تواند خود را به عنوان برترین در میان آن‌ها، معرفی کند. به نظر شما آیا فبلت ویندوزی نوکیا یک محصول بسیار متفاوت و خاص است؟! درباره قدرت آن چه نظری دارید؟!

 

2 در مورد “قیمت محصول بزرگ و استثنایی نوکیا، مشخص شد!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH