آی‌فون تازه اپل، سریع‌ترین گوشی سال لقب گرفت!

آی‌فون تازه اپل، سریع‌ترین گوشی سال لقب گرفت!

سریع ترین گوشی هوشمند بازار، کدام است؟! تا‌ به‌حال به پاسخ این سوال فکر کرده‌اید؟!

نتایج لابراتوار ?Which، آی‌فون جدید اپل را به عنوان “بی رحم‌ترین و سریع‌ترین” گوشی هوشمند در جهان معرفی کرده است. آی‌فون 5S انقدر استثنائی عمل کرده که توانسته رقبای اندرویدی خود را کنار زده و لقب سریع‌ترین را به تصاحب درآورد.

در آزمایش تک هسته گوشی‌های هوشمند بازار، آی‌فون 5s اپل با عملکردی باورنکردنی در مقام اول و پرچم دار جدید ال جی در مقام دوم، جای داده شد. گلکسی S4 سامسونگ نیز سوم بود و نتوانست بر رقبای اندرویدی خود، فایق آید. همچنین پرچم دار یک اچ‌تی‌سی نتوانسته بود به رتبه‌ای بهتر از چهارم دست یابد در حالی که آی‌فون ارزان اپل با نام آی‌فون 5C، خود را در مقام پنجم مشاهده می‌کرد. مدل‌های کوچک شده پرچم‌داران سامسونگ و اچ‌تی‌سی نیز به ترتیب ششمین و هفتمین مبارزان پیروز بودند.

در آزمایش چند هسته‌ای، آی‌فون 5S اپل در صدر قرار گرفت و پرچم دار ال‌جی جی 2 با امتیازی تقریبا مشابه، به رده دوم سریع‌ترین‌ها پرتاب شد. این درحالی است که آی‌فون 5S از یک جفت پردازنده دو هسته‌ای استفاده می‌کند و سایر مبارزان اندرویدی این آزمون، چهارهسته‌ای لقب گرفته‌اند! این سایت مدعی است که تمام نتایج را با استفاده از آزمون‌های بنچمارک گیک بنچ، به‌دست آورده است.

آی‌فون 5s: امتیاز 2561  –  ال‌جی جی 2: امتیاز 2355  –  گلکسی S4: امتیاز 1939 –  اچ‌تی‌سی وان: امتیاز 1805 –  آی‌فون 5C: امتیاز 1281

2 در مورد “آی‌فون تازه اپل، سریع‌ترین گوشی سال لقب گرفت!”

  1. چند دلیل داره که آیفون میتونه سریعترین باشه !
    1-سیستم عامل اختصاصی که خوب میتونه سخت افزار و نرافزار رو تا حد زیادی با همدیگه بهسازی کنه.
    2-رزولوشن پایین حتی کمتر از HD یا همون 720P که به نظر با توجه به صفحه کوچکی که داره(به نسبت سایر فلگ شیب ها) به تراکم پیکسلی مناسبی میرسه.
    3-پردازنده اختصاصی
    ولی روی هم رفته مقایسه آیفون با پرچمداران اندرویدی اصلا درست نیست! مثل مقایسه زمین به مریخ هست.دو دنیای کاملا جدا از هم و متفاوت…

  2. من یه سوال از بچه ها داشتم
    خودم تقریبا 10 ماه میشه گالکسی S4 استفاده میکنم و سیستم عامل اپل واقعا دوس دارم
    میخواستم بدونم گوشی که تراکم پیکسل صفحه پایینتر باشه سایز صفحه کوچیکتر باشه بایدم تو تست امتیاز بالاتری بیاره تا یه گوشی که Gpu داره یه صفحه 5 اینچ با پیکسل 1080*1920 رو ساپورت می کنه ؟
    ممنون

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH