شیائومی به جمع 10 تولیدکننده برتر تلویزیون‌ در جهان پیوست

بر اساس اخبار منتشر شده، شیائومی مراسم هشتمین سالگرد تاسیس خود را فردا جشن خواهد گرفت. عملکرد شیائومی به گونه‌ای بوده که این شرکت در زمینه‌های مختلف گوی رقابت را از کمپانی‌های مطرحی با ده‌ها سال سابقه ربوده است.

این شرکت بزرگ چینی جایگاه مستحکمی در صنعت گوشی‌های هوشمند برای خود ایجاد کرده و اکنون نیز بر اساس گزارش All View Cloud، میزان فروش تلویزیون‌های هوشمند شیائومی این شرکت را در بین 10 شرکت برتر در این حوزه قرار داده است. در این گزارش شرکت‌های برتر به این ترتیب عنوان شده‌اند: سامسونگ، ال‌جی، تی‌سی‌ال، های‌سنس، سونی، فیلیپس، اسکای‌ورث، شارپ، پاناسونیک و شیائومی. این کمپانی اولین تلویزیون هوشمند خود را در سپتامبر سال 2013 روانه بازار کرد و موفقیت ذکر شده در طی حدود پنج سال به‌دست آمده است.

در میان محصولات بی‌شمار این شرکت، تلویزیون 32 اینچی 4A بیشترین توجه خریداران را به خود جلب کرده است. شیائومی در نهم مارس سال جاری میلادی رسما اعلام کرد که این تلویزیون با فروش یک میلیون واحدی در هشت ماه رکورد تازه‌ای را در صنعت تلویزیون چین به نام خود کرد. بارزترین مشخصه این تلویزیون، تعامل صوتی آن بار کاربر است که صرف نظر از سن مصرف‌کننده، به راحتی توانایی تشخیص زبان چینی را دارد. این ویژگی موجب شده تا کاربران بتوانند از دستوراتی صوتی مانند جست‌وجوی کلمه کلیدی، عنوان فیلم مورد علاقه خود بهره‌مند شوند.

5 در مورد “شیائومی به جمع 10 تولیدکننده برتر تلویزیون‌ در جهان پیوست”

    1. کاملا اشتباه میگی. تا حال گوشی مثل شیائومی نداشتم. کیفیت ساختش تو همه رنج قیمت عالیه. آپدیت رو برای بیشتر گوشی هاش پشتیبانی میکنه بطوری که حتی گوشی چهار سال پیش رو. واسه گوشی خودم تا به حال هشت بار آپدیت اومده الانم آندروید هشت موجوده.
      شما که از گوشی برند دیگه استفاده کردین و تا به حال شیائومی ندیدی لطفا نظر بیهوده ندید.
      پیشنهاد میکنم یک گوشی شیائومی ببینی مطمئن باش نظرت عوض میشه مثل دوستام.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH