گوگل به هدف خود برای استفاده 100 درصدی از انرژی‌های تجدید‌پذیر دست یافت

گوگل برای تامین برق مصرفی مورد نیاز خود برنامه‌هایی را برای به ‌کارگیری از انرژی‌های تجدید‌پذیر طرح‌ریزی کرده و در مراسم سال گذشته خود، آغاز این برنامه را اعلام کرده بود. اکنون این شرکت با انتشار جزئیاتی درخصوص دستیابی به هدف گذاری‌های خود، تحقق وعده استفاده 100 درصد از انرژی تجدید‌پذیر را تایید کرد.

گوگل با بررسی و حساب‌رسی تمام انرژی مصرفی سال 2017 خود به طور رسمی تایید کرده است که به صد درصد اهداف تعیین شده رسیده است. این شرکت ادعا کرده که مجموع انرژی مورد نیاز آن‌ها که اغلب از منابعی شامل باد و خورشید تامین شده است، از میزان برق مصرفی در عملیات‌های سراسر جهان بیشتر بوده است. این میزان کلیه دفاتر و دیتاسنتر‌ها را نیز شامل می‌شود.

گوگل ابراز کرد این اولین بار است که یک شرکت در این حجم و اندازه، تمام صد درصد نیاز انرژی مورد نیاز خود را از انرژی‌های تجدید‌پذیر تامین می‌کند. به علاوه، این شرکت در وبلاگ خود از انعقاد قراردادی برای خرید سه گیگاوات برق دیگر از منابع انرژی‌های تجدیدپذیر خبر داد و ادعا کرد آن‌ها بزرگ‌ترین شرکت خریدار انرژی‌های تجدیدپذیر در این مقیاس هستند. در حال حاضر مجموع حجم قرارداد‌های آن‌ها به بیش از سه میلیارد دلار سرمایه‌گذاری جدید برای خرید انرژی‌های تجدید‌پذیر رسیده است.

3 در مورد “گوگل به هدف خود برای استفاده 100 درصدی از انرژی‌های تجدید‌پذیر دست یافت”

  1. یه روزی یه شرکت خیلی کوچیک بود و الان چی شده…یاهو هم از اون موقع تاحالا هیچ پیشرفتی نداشته

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH