وسترن دیجیتال حافظه SSD جدید فوق سریع خود را به بازار عرضه کرد

بعد از اطلاعیه‌های Adata و Kingston در دو روز گذشته، اکنون نوبت به دیگر غول حافظه‌سازی رسیده تا بازار حافظه SSD را با محصول جدید خود داغ‌تر کند. وسترن دیجیتال با محصول جدید خود که عنوان سریع‌ترین درایو دنیا را یدک می‌کشد، به رقابت با دیگر تولیدکنندگان پرداخته است.

وسترن دیجیتال از حافظه SSD جدید خود با نام Black NVMe رونمایی کرد که قادر است با سرعتی بیش از 3400 مگابایت در ثانیه اطلاعات را بخواند و با سرعت 2800 مگابایت بر ثانیه آن‌ها را ذخیره کند. این سرعت واقعا حیرت‌انگیز است؛ مخصوصا در مقایسه با درایو سامسونگ 960 پرو که می‌تواند اطلاعات را با سرعت 3500 مگابایت بر ثانیه خوانده و با سرعت 2100 مگابایت بر ثانیه نیز ذخیره کند.

این شرکت اعلام کرد دستیابی به این سرعت خارق‌العاده به لطف توسعه حافظه 3D NAND جدید و کنترل کننده مدرن مدیریت حافظه کش امکان‌پذیر شده است. وسترن دیجیتال ادعا کرده که این محصول جدید در مقایسه با دیگر رقبا در مصرف انرژی بین 25 تا 50 درصد بهره‌وری بهتری دارد. حافظه‌های SSD جدید Black NVMe هم اکنون در حجم‌های مختلف در دسترس هستند. نمونه 256 گیگابایتی به قیمت 119 دلار، نمونه 500 گیگابایتی به قیمت 229 دلار و در نهایت مدل یک ترابایتی نیز با قیمت 449 دلار در بازار به فروش می‌رسند.

3 در مورد “وسترن دیجیتال حافظه SSD جدید فوق سریع خود را به بازار عرضه کرد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH