آخرین تصاویر و اطلاعات منتشر شده از آنر 10

روز شماری برای رونمایی از آنر 10 آغاز شده است و هر لحظه به تصاویر و اطلاعات منتشر شده از این گوشی افزوده می‌شود. به تازگی پوستری تبلیغاتی از این هندست انتشار یافته که نمای پشتی آن را نشان می‌دهد. در نگاه اول الگوی چند رنگ طراحی پشتی این گوشی ما را به یاد پرچم‌داران جدید هواوی، یعنی پی 20 و پی 20 پرو می‌اندازد.

همچنین دوربینی دوگانه با چینش افقی نیز دیده می‌شود، که پیش از این اخبار مربوط به آن منتشر شده بود. با توجه به تصاویری که چندی پیش از این گجت فاش شده بود، ظاهرا شایعات در خصوص قرار گرفتن این گوشی در یک قاب بزرگ حقیقت دارد.

خبری از حسگر اثر انگشت در پشت دستگاه نیست؛ پس احتمالا باید در پنل جلویی تعبیه شده باشد. همچنین گفته می‌شود شاهد بریدگی مشهور این روزهای صفحه نمایش‌ها در بالای آن خواهیم بود. از برخی منابع دیگر اطلاعاتی در خصوص مشخصات این گوشی به دست رسیده است.

آنر 10 با صفحه نمایش 5.8 اینچی، شش گیگابایت رم، 256 گیگابایت حافظه داخلی و پردازنده Kirin 970 عرضه خواهد شد. پس بر اساس انتظارها، به نظر می‌رسد این هندست را باید برادر کوچک‌تر ویو 10 بدانیم.

امکان دارد زیر شاخه فرعی برند هواوی این گوشی را تا پایان ماه میلادی در چین معرفی کند، اما رونمایی بین‌المللی از آن در 15 مه و در رویداد لندن اتفاق خواهد افتاد.

3 در مورد “آخرین تصاویر و اطلاعات منتشر شده از آنر 10”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH