اپل عرضه مک پرو جدید در سال 2019 را تایید کرد

سال گذشته اپل جلسه مختصری با برخی از اصحاب رسانه داشت و رسما تایید کرد که در حال کار بر روی یک مک پرو جدید است. این اقدام به جهت افزایش نارضایتی‌ها از خط تولید دستگاه‌های مک و به خصوص مک پرو بود که با تولید مک‌بوک پرو تمامی کاربران را ناامید کرد. همچنین حدود پنج سال از ارایه مک پرو در بازار می‌گذرد و این دستگاه دیگر مجهز به فناوری‌های روز نیست.

پس از گذشت یک سال از برگزاری این جلسه، باز هم اپل نشست کوچکی با برخی نشریات خاص برگزار کرده و در آنجا بار دیگر تعهد خود نسبت به بخش پرو را متذکر شده است. در طی همین جلسه تایید شده است که مک پرو جدید در سال 2019 عرضه خواهد شد.

این شرکت توضیحاتی نیز در خصوص نحوه توسعه و تولید مک پروها ارایه کرده است. کوپرتینویی‌ها مشخص کرده‌اند که برای گسترش این محصول تیمی متخصص متشکل از کارشناسانی در حوزه‌های مختلف از جمله جلوه‌های بصری، ویرایش ویدیو، ساخت انیمیشن سه‌بعدی و تولید موسیقی استخدام کرده‌اند. سپس اپل محصولی تولید و با این متخصصان فرآیند عملکردی آن را کامل کرده است. در طی این فرآیند شرکت متوجه شده که نقطه ضعف محصول چیست و کدام مشکلات باعث شکایت کاربران خواهد شد و با همکاری همان تیم ویژه نسبت به رفع نواقص اقدام نموده‌اند و این کار تنها بر روی برخی نرم‌افزارهای تخصصی صورت نپذیرفته، بلکه این تیم بر روی دیگر برنامه‌های جانبی نیز کاری کرده‌اند تا کاربران عادی نیز به مانند کاربران حرفه‌ای از استفاده از این دستگاه لذت ببرند.

اپل در خصوص ویژگی‌های مک پرو جدید اطلاعاتی نداده است. مک پرو 2013 محصولی شگفت‌انگیز از نظر مهندسی بود که هم دست‌اندرکاران شرکت و هم کاربران به خوبی این نکته را فهمیدند که طراحی و ساخت این محصول نیازی به بهبود و تغییرات ندارد. به همین دلیل است که تنها تغییر رخ داده در طی این پنج سال مربوط به کم شدن قیمت این محصول می‌شود. مک پروها طراحی ماژولار و زیبایی داشتند و بسیاری از کاربران خواهان آن هستند که اپل به روزهای خوش گذشته برگردد. حال با وجود فناوری‌های جدیدی چون تاندربولت ها و eGPU باید دید اپل تا چه حد در برآوردن خواسته‌های مشتریان خود موفق عمل خواهد کرد.

3 در مورد “اپل عرضه مک پرو جدید در سال 2019 را تایید کرد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH