شیائومی و عرضه 100 میلیون گوشی هوشمند در سال 2018

گزارش اخیری که توسط شرکت IDC منتشر شد، مشخص کرد که بازار گوشی‌های هوشمند چین در سال 2017 با کاهشی 5 درصدی روبرو بوده است. این کاهش حکایت از اشباع بازار چین دارد که آن هم در نتیجه عرضه سیلی از اسمارت‌فون‌ها توسط شرکت‌های مختلف به چین در سال گذشته روی داده است. برای گذشتن از این مشکل، شرکت‌های بزرگ چینی چشم خود را در سال جدید به بازار جهانی دوخته‌اند. اطلاعات جدیدی از یک منبع تایوانی حکایت از آن داشت که این شرکت‌ها در سال 2018 برنامه‌ای گسترده برای حضور در بازار کشورهای مختلف دارند.

براساس منبع یاد شده، شرکت‌های هواوی، اوپو، ویوو و شیائومی همگی برنامه‌هایی برای گسترش فروش خود از بازار اشباع شده چین به سمت بازارهای جهانی دارند. در همین راستا شرکت شیائومی قصد دارد تا با افزایش نقل و انتقال محصولات خود در سال جاری، به عددی بین 120 تا 150 میلیون دستگاه تا پایان سال دست یابد.

در نگاه اول رسیدن به این هدف کمی دشوار به نظر می‌رسد، اما بر اساس گزارش‌های رسمی و تایید شده در سه ماهه اول سال 2018 شیائومی ده میلیون دستگاه از گوشی‌های سری می و ردمی خود را تولید و به بازار عرضه کرده است. پس با این حساب رسیدن به آمار 120 میلیون دستگاه دور از دسترس نیست. هدف‌گذاری شیائومی در سال جاری حفظ بازارهای فعلی خود و گسترش حضور در بازارهای جهانی خواهد بود. احتمال آن وجود دارد که در سال 2018 شاهد رکوردشکنی خانواده می از این شرکت باشیم. در نهایت باید دید اقبال جهانی نسبت به محصولات این شرکت چینی چگونه خواهد بود.

3 در مورد “شیائومی و عرضه 100 میلیون گوشی هوشمند در سال 2018”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH