وان‌پلاس 6 در ۳ رنگ متفاوت معرفی خواهد شد

وان‌پلاس 6 را می‌توان یکی از مورد انتظار‌ترین اسمارت‌فون‌های چینی دانست. البته برخلاف دیگر کمپانی‌ها وان‌پلاس تاکنون چند ویژگی و هم‌چنین تصویر را از این اسمارت‌فون منتشر کرده است که وجود یک بریدگی در نمایشگر را به نمایش می‌گذارد.

تا پیش از این هیچ تصویری از بخش پشتی وان‌پلاس 6 منتشر نشده بود، اما گفته می‌شود طراحی کیس پشتی این هندست با اوپو R15 تفاوت دارد. این موضوع از آن جهت مهم است که پیش‌تر دو اسمارت‌فون وان‌پلاس 5 و وان‌پلاس 5T در حالی معرفی شدند که در بخش پشتی شباهت بسیار زیادی به اوپو R11 و R11s داشتند. البته استفاده از طراحی هم‌سان برای دو کمپانی وان‌پلاس و اوپو از آن‌جا که به نوعی خواهر خوانده یکدیگر محسوب می‌شوند، چندان دور از ذهن نیست.

به‌تازگی رندرهایی منتشر شده است که می‌تواند نشان دهنده طراحی نهایی مورد استفاده در این اسمارت‌فون باشد. رندرهای منتشر شده در شبکه اجتماعی Weibo، وان‌پلاس 6 را در سه رنگ آبی، مشکی و سفید به نمایش می‌گذارد. در نمای جلوی این تلفن‌همراه می‌توانیم یک برش را در بخش بالایی نمایشگر مشاهده کنیم که از سنسورهای نزدیکی و نور، اسپیکر تماس و دوربین سلفی میزبانی می‌کند. گوشه‌های نمایشگر گرد بوده و هیچ نام و نشانی از وان‌پلاس در پنل جلویی به چشم نمی‌خورد.

کیس پشتی طراحی جالب و متفاوت‌تری خواهد داشت. در این قسمت شاهد استفاده از شیشه به جای متریال فلزی همیشگی هستیم. دوربین عمودی مورد استفاده در این اسمارت‌فون در بخش وسط و بالای کیس پشتی به صورت عمودی قرار گرفته است و در بخش پایینی آن می‌توانیم فلاش LED و سنسور اثر انگشت را مشاهده کنیم.

لوگو قرمز رنگ وان‌پلاس در هر سه نسخه دیده می‌شود. این کمپانی چینی حتی کلید alert slider را در هر سه رنگ، قرمز در نظر گرفته است. وان‌پلاس 6 از چیپست اسنپدارگون 845 استفاده می‌کند و به 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است. مطمئنا این هندست با قیمتی بالاتر از وان‌پلاس 5T فروخته خواهد شد.

3 در مورد “وان‌پلاس 6 در ۳ رنگ متفاوت معرفی خواهد شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH