امتیاز شگفت‌انگیز هواوی میت 20 با پردازنده Kirin 980 در AnTuTu

هواوی به تازگی از جدیدترین پرچم‌داران خانواده P خود تحت مدل‌های پی 20، پی 20 پرو و پی 20 پرو پورشه دیزاین رونمایی کرد. اما ظاهرا این شرکت از همین حالا حرکت جدید خود را آغاز نموده است. شایعات حکایت از آن دارند که جانشین گوشی موفق میت 10 به تازگی در نرم‌افزار بنچمارک انتوتو شرکت کرده است.

باید اعتراف کرد میت 20 با ثبت امتیاز شگفت‌انگیز 356.918 در این تست، برای تمامی رقبا خط و نشان کشیده و بالاتر از تمامی هندست‌های موجود در بازار ایستاده است. به نظر می‌رسد این امتیاز خارق‌العاده به وسیله چیپ‌ست جدید شرکت چینی یعنی Kirin 980 به دست آمده باشد.

اگرچه امتیاز بنچمارک چیزی در خصوص ویژگی‌های این چیپ‌ست مشخص نمی‌کند، اما اطلاعات فاش شده نشان می‌دهند که محصول جدید هواوی دارای چهار پردازشگر کورتکس A75 با طراحی 7 نانومتری خواهد بود. در این پردازنده شاهد حضور نسل دوم NPU خواهیم بود که پردازش امور مربوط به هوش مصنوعی را انجام می‌دهد. کارت گرافیک به کار رفته در این مجموعه نیز بهبود یافته و عملکرد بهتری در مقایسه با کارت گرافیک پردازنده Kirin 970 که شاهد عملکردش در گوشی‌های میت 10 و پی 20 بودیم، خواهد داشت.

به احتمال فراوان پرچم‌دار جدید هواوی ترکیب دوربین سه‌گانه موجود در گوشی‌های پی 20 پرو را دارا خواهد بود. اگرچه میت 20 برای حضور در بازار آمریکا مشکلات فراوانی دارد، اما مطمئنا در آینده‌ای نزدیک شاهد حضور موفق آن در بازارهای جهانی خواهیم بود. آخرین شایعات زمان عرضه این گوشی را در فصل پاییز دانسته بودند.

4 در مورد “امتیاز شگفت‌انگیز هواوی میت 20 با پردازنده Kirin 980 در AnTuTu”

  1. خیلی گوشی خوبیه خدایش فقط رابط کاربری خشکی داره مثل ماست میمونه اصلا جذاب نیست مثل سامسونگ

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH