تولید نسخه قرمز رنگ آی‌فون 8 و 8 پلاس به‌زودی آغاز خواهد شد

به گزارش Virgin Mobile، اپل به زودی تغییراتی را در خط تولید گوشی‌های خود به وجود خواهد آورد و نسخه قرمز رنگ آی‌فون 8 و 8 پلاس را روانه بازار خواهد کرد. در این گزارش آمده است کوپرتینویی‌ها در چند روز آینده ضمن اعلام این خبر پیش فروش آن را نیز آغاز خواهند کرد، اما کار عرضه آن به فروشگاه‌ها شاید تا پایان ماه میلادی به تاخیر بیفتد.

هنگامی که اپل از نسخه قرمز رنگ آی‌فون 7 و 7 پلاس رونمایی کرد، به فاصله چند روز کار پیش فروش و عرضه آن در بازار آغاز شد. تولید این دستگاه‌ها از سپتامبر سال گذشته و پس از معرفی محصولات تازه شرکت، یعنی آی‌فون X، آی‌فون 8 و 8 پلاس، متوقف شد.

در گزارش یاد شده تنها به مدل‌های 8 و 8 پلاس اشاره شده است و احتمالا خبری از آی‌فون X قرمز نخواهد بود. تولید نسخه قرمز رنگ این هندست نیازمند تلاش بیشتری است؛ چرا که آنتن این گوشی در کناره‌ها از جنس استیل ضد زنگ بوده و رنگ کردن آن به فرآیندی جدا از آلومینیوم نیازمند است.

تنها در سال 2017 اپل به موسسات جهانی با هدف مبارزه با بیماری‌های ایدز، سل و مالاریا بیش از 30 میلیون دلار کمک کرد. در مجموع این شرکت حدود 160 میلیون دلار از درآمدهای مربوط به ارتقای نرم‌افزاری و سخت‌افزاری محصولات خود را به بنیادهای خیریه بخشیده است.

اگر شاهد ارایه نسخه قرمز رنگ گوشی‌های آی‌فون 8 و 8 پلاس از طرف اپل باشیم، احتمال عرضه برخی دستگاه‌های از پیش قول داده شده مانند قاب شارژ Qi برای ایرپادها نیز وجود دارد.

2 در مورد “تولید نسخه قرمز رنگ آی‌فون 8 و 8 پلاس به‌زودی آغاز خواهد شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH