حمایت از کالای ایرانی در حمایت از استارتاپ نهفته است

سال‌های اخیر جز سال‌های بی نظیر برای کسب و کارهای نوپای اینترنتی بوده است که با توجه به رکود موجود در اقتصاد کشور، اهمیت این کسب و کارها که اصطلاحا استارتاپ نامیده می‌شوند، بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته و نام‌گذاری سال 97 به حمایت از کالای ایرانی نیز دلیل مضاعفی شده است تا مسئولین توجه بیشتری را به این کسب و کارها داشته باشند.

استارتاپ سورنا ستاری

به گزارش آی‌تی‌رسان، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری در بازدید از یک شرکت دانش بنیان در مصاحبه با رسانه‌ها گفت:

ما در سال جدید می‌بایست با پشتیبانی و حمایت از کسب و کارهای جدید، مسیر موفقیت آنها را هموار کنیم و با کمک‌های خود مسیر توسعه را برای آن‌ها باز کنیم.

وی در ادامه و با اشاره به اهمیت حمایت از این کسب و کارها گفت:

سازمان‌ها و ارگان‌های مختلف و همچنین شرکت‌های دانش بنیان می‌بایست همگی به استارتاپ‌ها کمک کنند تا بتوانند فعالیت خود را ادامه داده و پیشرفت نمایند و نباید کرکره آن‌ها را پایین بکشیم. کسب و کارهای جدید و شرکت‌های استارتاپ مقابل دلالی‌ها ایستاده‌اند و باعث شده‌اند که بسیاری از واسطه گری‌های مضر از بین برود.

ستاری در ادامه افزود:

استارتاپ‌ها به صورت هفتگی رشد می‌کنند و مردم از خدمات آن‌ها بهره‌مند می‌شوند و بیش از پیش با آنها سرو کار پیدا می‌کنند. به طور کلی استارتاپ و شرکت‌های دانش بنیان در ذات خودشان حمایت از کالای ایرانی هستند که می‌بایست طبق فرموده رهبری به آن عمل شود.

3 در مورد “حمایت از کالای ایرانی در حمایت از استارتاپ نهفته است”

  1. آقای ذاکری به نظر میاد حرف های آقای ستاری درسته چون من از زمانی که یادم میاد تا حالا که پنجاه سال دارم مغازه دارها و تاکسی ها و دفاتر فروش بلیط اکثرشان کاری جز گران فروشی و کم فروشی و پارتی بازی و بی محلی و بد اخلاقی نکردند شاید روش های جدید فروش کالا و خدمات اینطور نباشند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH