گلکسی S9 پلاس مینی با دوربینی شبیه به آی‌فون X در راه چین!

در سالیان اخیر سامسونگ علاقه خود را به بازار کشور چین با ارایه مدل‌های متنوعی از گوشی‌های خود نشان داده است. سیطره شرکت‌های چینی مانند هواوی و شیائومی بر این بازار نتوانسته باعث چشم‌پوشی کره‌ای‌ها از آن شود. آخرین تلاش این شرکت شامل یک هندست مانند گلکسی S9 با دوربین‌های دوگانه S9 پلاس است که چینشی شبیه به آنچه در دوربین آی‌فون X دیده بودیم، دارد.

دوربین‌های این محصول مرموز در بالاترین نقطه در سمت چپ به صورت عمودی قرار گرفته‌اند. آخرین محصول سامسونگ تاییدیه‌های FCC مورد نیاز در چین را دریافت کرده است و مشخصات آن شباهت زیادی به گلکسی S9 دارد. این گوشی با شماره مدل SM-G8850 دارای وزن و ابعادی همانند S9 است و بسیاری از خبرگزاری‌ها احتمال داده بودند که این هندست گلکسی S9 مینی باشد. اما حالا انتشار اطلاعات جدید معادلات را بر هم زده است و با وجود دوربینی دوگانه شاید باید منتظر گلکسی S9 پلاس مینی باشیم.

جالب توجه است که گلکسی S9 پلاس مینی در مدل‌هایی با رم 4 گیگابایتی و 6 گیگابایتی ارایه خواهد شد. از آنجایی که این گوشی شباهت فراوانی به S9 دارد، باتری 3000 میلی‌آمپری پرچم‌دار سامسونگ را نیز به ارث برده است. در خصوص زمان عرضه و قیمت احتمالی این محصول اطلاعی در دست نیست.

3 در مورد “گلکسی S9 پلاس مینی با دوربینی شبیه به آی‌فون X در راه چین!”

  1. دیدگاه:یعنی چی الان اس9پلاسی ام ک منتظریم ارزون بشه رو میخواییم بخریمش و الان باز صرفه نظر کنیم و منتظر مینی و آلفا و برجامش باشیم و باز منتظیر شیم ک ارزون شه باز مینی…منکه میرم سرمو به دشت و کوه و بیابون میزنم تا از فکر هرچی گوشیه بیرون بیام ……والا مسخره کردن بادومیاااا

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH