هواوی نوا 3e با دوربین دوگانه و طراحی مشابه آی‌فون X به‌زودی معرفی می‌شود

اسمارت‌فون هواوی میت 10 لایت در بازارهای مختلف با اسامی متفاوتی مانند مایمانگ 6، نوا 2i و آنر 9i عرضه شد. بر همین اساس پیش‌بینی می‌شود که احتمالا کمپانی هواوی گوشی P20 لایت خود را با نام نوا 3e در بازارهای منتخب ارایه نماید. این تولیدکننده چینی تایید کرده که در روز 20 مارس از اسمارت‌فون نوا 3e رسما رونمایی خواهد شد.

دعوتنامه مربوط به رویداد معرفی گوشی هواوی نوا 3e نه تنها زمان عرضه این محصول را تایید می‌کند؛ بلکه متن نگارش یافته به زبان چینی نمایانگر عرضه این هندست با نسل جدیدی از طراحی تمام‌صفحه است. نمای دقیق گوشی نوا 3e که می‌تواند مشابه P20 لایت باشد، در ادامه قابل مشاهده است.

از آنجا که انتظار می‌رود نوا 3e از مشخصاتی کاملا مشابه با P20 لایت برخوردار باشد، لذا بر اساس پیش‌بینی‌ها این هندست از یک نمایشگر 5.84 اینچی با قابلیت پشتیبانی از رزولوشن فول اچ‌دی پلاس (2280 در 1080) استفاده می‌کند. احتمالا تراشه میان‌رده کایرین 659 در کنار 4 گیگابایت حافظه رم، تامین‌کننده توان پردازشی این دستگاه خواهند بود. همچنین برخی شایعات از وجود 64 گیگابایت حافظه داخلی در نوا 3e حکایت دارند و به منظور بهره‌مندی از فضای ذخیره‌‌سازی بیش‌تر احتمالا این هندست با یک درگاه کارت حافظه میکرو اس‌دی عرضه می‌شود.

بریدگی موجود بر روی گوشی از یک دوربین سلفی 24 مگاپیکسلی میزبانی می‌کند. در قسمت پشتی گوشی نیز یک حسگر اثرانگشت و پیکره‌بندی دوربین دوگانه با 2 سنسور 16 و 2 مگاپیکسلی قابل مشاهده است. این اسمارت‌فون با سیستم‌عامل اندروید 8.0 اوریو که به رابط کاربری EMUI 8.0 مزین شده است، روانه بازار می‌شود. همچنین نوا 3e انرژی مورد نیاز خود را از یک باتری 3000 میلی‌آمپرساعتی تامین می‌نماید.

انتظار می‌رود که نوا 3e در گزینه‌های رنگی متفاوتی مانند آبی، مشکی، رزگلد و طلایی به فروش برسد. بر اساس پیش‌بینی‌ها در زمان رونمایی از این محصول، قیمت‌گذاری آن نیز مشخص خواهد شد. بعلاوه شرکت تولیدکننده چینی در روز 27 مارس گوشی‌های پرچم‌دار P20 و P20 پرو را به بازار عرضه خواهد کرد.

3 در مورد “هواوی نوا 3e با دوربین دوگانه و طراحی مشابه آی‌فون X به‌زودی معرفی می‌شود”

  1. بهترین گوشی میان رده که نسبت پولی که میپردازی خیلی ارزش خرید زیادی داره 
    حالا مشخص میشه تو بازار میان رده ها هواوی بهترینه 

    1. عرفان مهرویی

      واقعا طراحی هواوی ناجوره. فقط دنبال اینه که یه چیزی بزنه و بفروشه . اصلا نمی دونم طرفدارانش چطوری رو چه حسابی ازش حمایت می کنن. به نظرم برند با اصالت باید همه چیزش اختصاصی باشه مثل اپل و ال جی و …

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH