عرضه اندروید اوریو برای نوکیا 3 آغاز شد

شرکت HMD پشتیبانی نرم‌افزاری بلند مدت برای تمامی گوشی‌های تولیدی خود را به کاربران پیشنهاد می‌کند. موردی که با ارایه به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری برای همه محصولات در رنج‌های قیمتی مختلف، حتی میان‌رده و پایین‌رده، برای تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند بسیار عجیب است.

احتمال آن وجود دارد که این کار به خاطر تعداد کم محصولات شرکت فنلاندی در بازار باشد. به عنوان مثال تعداد گوشی‌های موجود از برند نوکیا در بازار با تعداد و تنوع محصولات شرکت‌هایی چون سامسونگ، ال‌جی، سونی و دیگر شرکت‌ها قابل مقایسه نیست. آخرین هندستی که از این شرکت اندروید اوریو را دریافت خواهد کرد، گوشی نوکیا 3 است.

در ماه فوریه سال جاری HMD برنامه اندروید اوریو بتا را برای این گوشی عرضه کرد که به موجب آن کاربران نوکیا 3 می‌توانستند پیش از انتشار رسمی به‌روزرسانی گفته شده، آن را دریافت و بر روی گوشی‌های خود آزمایش کنند. حدود دو ماه بعد از این تاریخ، شرکت به صورت رسمی اعلام کرده که اندروید اوریو برای گوشی نوکیا 3 عرضه شده است. اگرچه نسخه OTA این آپدیت ارایه شده است، اما شاید عرضه آن بر روی تمامی گوشی‌ها در سرتاسر جهان کمی زمان ببرد.

در صورتی که از دارندگان نوکیا 3 هستید و می‌خواهید در خصوص عرضه این به‌روزرسانی بر روی گوشی خود اطمینان حاصل کنید، می‌توانید با مراجعه به مسیر زیر Settings / About phone/ System update / Check for update از عرضه آن بر روی گوشی خود مطلع شوید.

1 در مورد “عرضه اندروید اوریو برای نوکیا 3 آغاز شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH