پیام رسان تم تم

7 دلیل برای آنکه از پیام رسان تم تم (Tam Tam) استفاده کنیم!

اپلیکیشن پیام رسان تم تم که به تلفظ‌های مختلفی مانند تام تام نیز توسط کاربران ایرانی خوانده می‌شود، این روزها به یکی از گزینه‌های جایگزینی تلگرام تبدیل شده و کاربران زیادی را به خود جذب کرده است. تم تم به دلیل حضور بیش از پیش کاربران ایرانی زبان فارسی را به اپلیکیشن خود اضافه کرده و به همین دلیل همه چیز برای حضور کاربران ایرانی در این اپلیکیشن مهیاست.

در این مقاله قصد داریم به دلایلی اشاره کنیم که ما را برای استفاده از تم تم که یکی از گزینه‌های جایگزینی تلگرام است، قانع می‌کنند. این دلایل بر گرفته از تجربه کاربری ما در آی‌تی‌رسان بوده و بدیهی است که این نظرات و دلایل استفاده از تم تم می‌تواند برای هر فرد دیگری متفاوت باشد.

قابل ذکر است که دلایلی که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم، لزوما به معنای خوب بودن کامل این اپلیکیشن نبوده و طبق رویه ما در آی‌تی‌رسان، همانند دیگر مقالاتی که برای پیام رسان‌های داخلی و خارجی در استفاده و عدم استفاده از اپلیکیشن‌ها نگاشته‌ایم، برای تم تم نیز اشکالاتی وجود دارد که پیش از این به آن اشاره کرده‌ایم.

پیام رسان تم تم

1- رابط کاربری آشنای پیام رسان تم تم

اولین دلیل قابل ذکر برای استفاده از پیام رسان تم تم (Tam Tam)، رابط کاربری این پیام رسان است که برای یوزرهای ایرانی آشناست و هر کاربر با هر سطح دانش و آگاهی می‌تواند از تم تم استفاده کرده و همه کارهایی که با تلگرام انجام می‌داده، در پیام رسان تم تم نیز انجام دهد.

رابط کاربری این اپلیکیشن به دلیل وجود زبان فارسی به مراتب راحت‌تر از تلگرامی است که مدت‌ها بدون وجود زبان فارسی فعالیت کرده است. محیط موجود در صفحات گفتگوی شخصی، گروه‌های کاربری و کانال‌ها به گونه‌ای طراحی شده که جذابیت تم تم را برای کاربران بیش از پیش می‌نماید.

منوهای کشویی جذاب و استفاده از استیکرهای بسیار زیاد که جزو علاقه مندی‌های کاربران ایرانی است، تم تم را مستعد تبدیل به تلگرام دوم ایرانی‌ها کرده است.

2- تماس صوتی و تصویری رایگان و با کیفیت

یکی دیگر از دلایلی که به شدت استفاده از پیام رسان تم تم را برای کاربران ایرانی توجیه کرده و آن را به این سمت خواهد کشاند، قابلیت تماس صوتی و تصویری این اپلیکیشن است. در آزمایشی که ما در آی‌تی‌رسان انجام دادیم، یک کیفیت فوق‌العاده بالا با تاخیر بسیار اندک را تجربه کردیم.

در تماس صوتی ما تاخیر صدا به گونه‌ای بود که حتی به تماس مخابراتی بودن شک داشتیم! این تعریف اغراق نیست بلکه به دلیل تست کیفیت صدایی که از imo  و دیگر اپلیکیشن‌های معروف در زمینه تماس صوتی داشتیم، این حیرت یک اتفاق “واقعی” بود.

در تماس تصویری نیز کیفیت تصویر به شدت خوب بود و به دلیل کیفیت مناسب اینترنت طرفین، هیچ خللی در ارتباط ما وجود نداشت. به طور کلی حتی به فرض فیلتر نبودن قابلیت تماس صوتی تلگرام، تم تم یک مزیت فوق‌العاده به نام تماس تصویری دارد که در پیام رسان‌های داخلی نیز این امکان وجود ندارد.

3- ابزارهای مدیریتی برای مدیران کانال‌های تم تم

یکی دیگر از امکانات فوق‌العاده در تم تم (Tam Tam)، امکاناتی است که در اختیار کاربران و مدیران کانال‌های این پیام رسان قرار می‌گیرد. به طور مثال مدیران کانال‌های تم تم می‌توانند به جز قابلیت پین کردن که در پیام رسان تلگرام نیز وجود دارد، مثلا ده پست آخر را دوباره به عنوان پست جدید به مخاطب اعلام کنند تا همه افرادی که وارد کانال می‌شوند از جایی که مشخص شده است، پیام‌ها را دیده و مطالعه کنند.

از دیگر امکانات و تفاوت‌های پیام رسان تم تم، نوع جستجوی خاص این پیام رسان است که به نظر ما عملکرد بهتری نسبت به پیام رسان داخلی و خارجی داشته و نتایج بهتری را با شکل و شمایل کاربرپسندی به یوزر ارایه می‌دهد. رنگی کردن کلمه جستجو در تمامی نتایج بدست آمده از جمله تفاوت‌هایی است که در بسیاری از پیام رسان‌های داخلی و خارجی وجود ندارد.

همچنین این پیام رسان همانند تلگرام و سایر پیام رسان‌های موجود قابلیت نمایش بازدیدهای انجام شده در پست‌ها را برای همه فراهم نموده و به راحتی کاربران می‌توانند بازدید یا به قول تلگرامی‌ها “سین” پست‌ها را ببینند.

آخرین ویژگی از ابزارهای مدیریتی مدیران کانال‌های تم تمی امکان ارسال پست اختصاصی توسط مدیران مختلف با نام و امضای خودشان است. در صورتیکه در تنظیمات این پیام رسان، تیک مربوط به این گزینه خورده شود، هر پستی که توسط هر ادمینی ارسال شود با نام اختصاصی او نمایش داده خواهد شد. از این قابلیت برای دسته بندی کردن پست‌های ارسالی می‌توان استفاده کرد که در سایر پیام رسان‌ها صرفا با هشتگ قابل انجام است.

4- سرعت بالای دانلود و آپلود در پیام رسان تم تم

از دیگر قابلیت‌ها و ویژگی‌هایی که به عنوان دلایل استفاده از تم تم در تجربه کاربری ما مشاهده شد، سرعت قابل قبول دانلود و آپلود این پیام رسان بود که علیرغم فاصله زیاد سرورهای این پیام رسان به ما در ایران، حتی در بعضی از موارد سرعت از پیام رسان‌های داخلی نیز بالاتر به نظر می‌رسید!

5- ایجاد گروه‌های کاربری بدون محدودیت در پیام رسان تم تم

از دیگر دلایل ما برای استفاده از پیام رسان تم تم، عدم محدودیت آن برای تعداد اعضای گروه‌های کاربری است. شما در تم تم می‌توانید گروه‌هایی با عضو نامحدود ایجاد کنید و بدون نگرانی بابت محدودیت‌های معمول، آن‌ها را مدیریت کنید.

6- نسخه‌های مختلف با کیفیت پیام رسان تم تم

از دیگر ویژگی‌های مثبت این پیام رسان روسی که به عنوان برادر دوقلوی تلگرام نیز شناخته می‌شود، نسخه‌های مختلف و متنوعی است که در تلگرام به عنوان یک مزیت و اصل شناخته می‌شود. شما در پیام رسان تم تم همانند تلگرام و بسیاری از پیام رسان‌های داخلی و خارجی به نسخه ویندوز و نسخه آی‌فون دسترسی خواهید داشت. نسخه وب این پیام رسان کیفیتی بی نظیر داشته و به صورت کاملا آنلاین تمامی تغییرات نسخه‌های موبایل و نسخه ویندوز در آن اعمال می‌شود.

7- حفظ حریم خصوصی کاربران در پیام رسان تم تم

از جمله تنظیمات قابل توجه در تم تم، حفظ حریم خصوصی در این پیام رسان روسی است. شما در پیام رسان تم تم می‌توانید وضعیت حضور خود را شخصی سازی کنید. به معنای دیگر و همانند تلگرام قادر هستید وضعیت آنلاین بودن‌تان را از دیگران مخفی نگه دارید.

مهم‌ترین ویژگی حریم خصوصی تم تم بخش مسدودسازی برنامه از دسترسی‌های غیر مجاز است. شما می‌توانید علاوه بر رمزی که برای کل گوشی موبایل خود انتخاب می کنید، برای اپلیکیشن پیام رسان تم تم نیز رمز تعیین کرده و از ورود افراد حتی با هک کل گوشی، جلوگیری نمایید. قابلیت ارسال افراد به بلک‌لیست نیز از دیگر امکانات تم تم است.

آخرین قسمت از بخش حریم خصوصی کاربران در پیام رسان تم تم، نشست‌های فعال است که تمامی اتصالات شما به محیط کاربری‌تان نشان می‌دهد. در صورتی که اتصالی مشکوک از موبایل یا سایر پلت‌فرم‌ها مشاهده کردید، سریعا می‌توانید دسترسی آن را قطع کنید.

8 در مورد “7 دلیل برای آنکه از پیام رسان تم تم (Tam Tam) استفاده کنیم!”

  1. من از این نرم افزار چند وقته استفاده میکنم یکی از مخاطبینم وضعیتش recently ولی وقتی میرم رو صفحشون میزنه آخرین بازدید ۱دقیقه پیش ….این برام خیلی سواله که بدونم چرا اینجور میزنه میشه راهنماییم کنید؟

    2
    1
  2. سلام. من بتازگی مسنجر تم تم رو نصب کردم. اما منو روسی هست. از اونجایی که توی نت خوندم که تم تم منوی فارسی هم داره ، توی تنظیماتش جستجوی زبان فارسی رو انجام دادم. اما پیداش نکردم. ممنون میشم راهنمایی کنید که چطور میشه منو رو به زبان فارسی و یا انگلیسی تغییر داد؟ سپاسگزارم

    1
    6
  3. بهتربن ویژگی تم‌تم اینه که مثل گروههای تلگرامی میشه با عضویت در یک کانال بدون داشتن مقام ادمینی، دوستانت را به کانالی که عضو هستی اضافه کنی، این ویژگی برای من که کانال‌داری می‌کنم قابل تحسین و عالیه، چون هر عضو کانال میتونه برام عضوگیری کنه

  4. جالبه!
    در روزهایی که این نرم افزاره فیلتره تازه یادتون افتاده که استفاده از این نرم افزار رو پیشنهاد بدید????????????????????????

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH